Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '14

 
Kategori
Güncel
 

Kadınlara laf atanlar 3 yıl hapis yatacak

Kadınlara laf atanlar 3 yıl hapis yatacak
 

Bu kanunu çıkarırken erkeklere değil, kendilerine laf atılan kadınlara sorulsaydı ne cevap alınırdı merak ediyorum. Hiçbir kadın erkeğe bana laf attı 3 yıl hapis yatsın demezdi. Sizler bu kanunu kendiniz için mi çıkardınız? Size mi laf atan var yoksa? Kadına “çok güzelsin” dedim. Oldu ya ters birine çattım, beni şikâyet etti. 3 yıl hapis yatacağım ha! Samimi olarak soruyorum, bu kanunları çıkaran insanların IQ’ları ya da psikolojik durumları araştırılıyor mu?

İnşallah Ak Parti 10 yıl daha iktidarda kalır. Bak o zaman sizi nasıl saçlarınızdan sürükleyerek karakola götürüyorlar. Bu kanun türbanlıları, başı örtülüleri, kapalıları korumak için çıkmıyor. Çünkü üste para verseler onlara laf atmayız. Şu hallerine baksanıza çarpılırız alimallah! Hepsi de anam, bacım, kardeşim olsun. Zaten kapalılara laf atan falan yok. Hatta bu nedenle anam bacımlar tribe bile girdiler. Bu kanun açıkları yola getirmek için.

İşte buraya yazıyorum, bundan sonra çıkarılacak kanun da etek boylarıyla ilgili olacak. Göreceğiz sizi miniler. Rahibeler gibi ayaklarınıza kadar inen etekler giyin de görün! Ak Parti siyasi bir kimlik değil; Türkiye’de şeriatı kurmak için görevlendirilmiş bir misyon. Bu arada hani olmaz da kadınlar erkeklere laf atarsa onlar da 3 yıl hapis cezası alacaklar mı? Elbette hayır. Niye canım benimki namus değil mi? Kadına yapılan tacizse bana yapılan de tacizdir. Ama kanunda “kadınlara laf atan” diye geçiyor. Amaçlarının ne olduğu ortada. Adam laf atacağına yatırır tecavüz eder. Çünkü tecavüzün cezası da aynı. Hatta kendi istedi dersin ceza bile yemezsin hahahahaha! Helal olsun valla, AKP milletin gözünün içine baka baka şeriatı getiriyor. Peki, millet ne yapıyor? O Atatürkçüler, demokratlar, özgürler, eş başkanlı Kürt kardeşlerimiz, AB’ciler, devrimciler… Hiçbirinden bi cacık olmaz!

Ya bu kadına laf atmanın içine neler girmez ki… Bu bir sosyal davranıştır, sınırlarını çizemezsin. Hem zaten yılbaşlarında Taksim’deki birkaç cinsel aç köpeğin turist kızları sıkıştırması (ki turist kızların da bu işten memnun olduklarını söyleyebiliriz, sıkıştıranı beğenmemişlerdir, Kıvanç olsa durum değişir) dışında yani öyle eskisi gibi caddede sokakta laf atan da yok. Yani bu bir gelişmişlik meselesi. Kanuna gerek yok, devir ilerledikçe kendiliğinden kalkıyor.  Zira bu işin kurdu bizzat benim, laf atsam ben atarım. Hem zaten alıp götürüyorum, laf atmama ne gerek var ki!

Dediğimiz gibi “çok güzelsin hanımefendi” sözü bile duruma göre laf atmaya girer. Bunun için adama ceza verilir mi ya! Rıza Zarrap öğrencileri dövsün, serbest; sen sokakta bir kadına günaydın de 3 yıl hapis yat! Bu, kasıtlı bir kanun. Bu işte sakallının parmağı var. Amaç sermaye Aysel’i çarşafa sokmak!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..