Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '16

 
Kategori
Deneme
 

Kadınları anlamak

Kadınları anlamak
 

Kimimize göre kadınları anlamak çok zor hatta imkansız. Bazılarımız ise doğuştan yetenekli yada şanslı.

Bu kadar zor mu bayanları anlamak. İmkansız mı?

Hal ve hareketlere göre soru cevap fırtınası yapalım. Beraber değerlendirelim.

Zor mu?

Kolay mı?

- Çalışan bir bayan tatil gününde kendini ev işlerine neden verir?

- Günün nasıl geçti sorusuna herzaman ki diye verilen cevabın altında ne gizli:)

- Çay demle içelim hayatım cümlesine bir kerede sen demlesen ne olur ki karşılığının gizemi nedir?

- Bu gece yemek yapmadım dışarıdan yiyelim cümlesini haftada iki kez duymak sizi korkutur mu?

- Artık bana neden çiçek almıyorsun, sabah kahvaltısını dışarıda mı yapsak? Bu gece benim dizim izlenecek. Bin kere söyledim halen aynı şeyi yapıyorsun. Arkanı toplamaktan bıktım usandım. Aklıma gelenler bunlar kim bilir daha neler neler:)

Allahıma şükürler olsun ben bunların %5 ' ini yaşadım:) 

Ya hepsine maruz kalsaydım. Benim için büyük bir radyoaktif tehlike.

Nacizane bunları yaşamak istemeyenlerin yapması gereken çok basit bir yöntem var.

Reçetelere ilaç bile olabilecek bir yöntem.

Bu yöntemin adı "ilgi".

Olsun diye, gönül alınsın diye değil. Tüm kahrımızı çeken hanımlar hak ediyor diye ilgi gösterilmeli.

Anneye ilgi gösterilmeli, eşe ilgi gösterilmeli, sevgiliye ilgi gösterilmeli.

İnsanlar neler neler ile şımarabiliyorlar.

Varsın benim çevremdekilerde ilgiden şımarsın, sonuçta o da mutlu bende.

 

Saygılarımla,

 

 
Toplam blog
: 10
: 93
Kayıt tarihi
: 30.08.16
 
 

Üniversite mezunuyum. Özel bir firmada temizlik dezenfeksiyon moderatörü, bilgi sistemleri yönetici..