Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '18

 
Kategori
Sinema
 

Kahkaha Krizine Sokan Film!

Kahkaha Krizine Sokan Film!
 

Gülse Birsel İmzalı “Aile Arasında”yı İzlemeye gittik.

Gülse Birsel’in klasik, zekice ve karaktere tam anlamıyla oturan, beklenmedik esprileriyle dolu bir film…

Eğer gülmeye ihtiyacınız varsa sıcacık hikayesiyle sizi sarıp sarmalayacak bir film olan Aile Arasında’yı sakın kaçırmayın, benden söylemesi!

Tüm hafta bir sürü sorunla uğraşıp şehir hayatında kaybolanlar!  Stres atmak, biraz rahatlamak, eğlenmek ve sıcak bir hikaye izlemek isteyenler için. Çünkü Gülse Birsel sizi Cihangir’deki ahşap bir eve götürecek ardından da Adana’ya şenlikli bir düğüne.

Ben hem güldüm hem de hüzünlendim. Zamanı unuttum gitti.

Komedide ne kadar iyi olduklarını bildiğimiz isimler bir arada: Engin Günaydın, Demet Evgar, Fatih Artman, Su Kutlu, Gülse Birsel, Ayta Sözeri, Derya Karadaş, Devrim Yakut ve Erdal Özyağcılar

Toplumsal mesajlar da var.

Trans birey farkında lığına değinmesi önemliydi.

‘Aile’ dediğin öyle kolay kurulmuyor. Evlendin, çocuk doğurdun, yıllarca aynı çatı altında yaşadın. Hep böle deriz, ama öyle değil.

“Evli, mutlu, çocuklu” Her evde çocuklar mutlu mu?

Ve birde bir evliliğin mutsuz olabilir. Fakat ikinci şansında olmalı.

Tabii birde toplumların olmazsa olmazı, namus meselesi gibi yargılara da bol bol giydirme yapılıyor.

 
Toplam blog
: 18
: 235
Kayıt tarihi
: 09.01.18
 
 

  Yönetici kadrosunda çalışıyorum.Kitap okumayı, film izlemeyi, yazı yazmayı seviyorum. bir erkek..