Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '09

 
Kategori
Güncel
 

Kalabalığın ne kadarı “Makul”

Kalabalığın ne kadarı “Makul”
 

Kalabalığın Ne Kadarı “Makul”


Kalabalığın Ne Kadarı “Makul”

Makul kavramı her halde kabul edilebilir derecede diye tanımlanabilir. Peki sizce ne kadar bir kalabalık makuldur. Ya da ne kadarı makul sayılmaz. Duyamadım,

-100

-500

-1000 makuldur diyorsunuz. Ya sizce, anlamadım.

-3000

-5000

-100 000 makuldur diyorsunuz öylemi. Ya siz hepiniz sayı saymayı bilmiyorsunuz ya da akıl tutulmasına uğradınız. Ya siz, anlamadım.

Ben bilmem büyüklerimiz daha iyi bilir diyenlerden misiniz?

Ama hep böyle yapıyorsunuz hep kaçak güreşiyorsunuz. Peki, son bir soru; 3 Bin Kişi "Makul" kalabalık kavramının içini doldurur mu? Her halde baksanıza sayın İstanbul Valisi 3 bin kişi ile alanı dolduran emekciler karşısında yaptığı açıklamada, Taksim'de makul sayıda kalabalık oluşmuştur" derken 'sendikaların yeterli temsili temin edilmiştir" diye de eklemiştir.

Peki 1977 yılında ölenlerin sayısı sizce makul muydu?

Neyse boş verin şimdi bunları, seneye ortak makul bir sayı üzerinde anlaşıp öyle yola çıkarız hem de Taksim Alanın dışında başka bir makul alanda buluşuruz kim bilir. Büyüklerimiz bilir dedi aranızdan birileri makul seviyede bir uzaklıktan duydum inkâr etmeyin.

 
Toplam blog
: 405
: 914
Kayıt tarihi
: 19.04.07
 
 

Okumayı ve kendimce yazmayı severim. Samimi eleştirilere açık biriyimdir. ..