Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

01 Temmuz '07

 
Kategori
Blog
 

Kalaycı Geldi Hanıımm

Kalaycı Geldi Hanıımm
 

Kalaycııııııııııııı

Benimde hatırı sayılır kalaylarım, dökülecek kurşunlarım ve bakılacak yıldızlık fallarım varrrr


Her ne kadarcık (30) otuz gündür Bakırköy Acıbademcik Hastanesini mesken tutmuşsam da aklım kalbim MB. Malem de atar beyav..

Bişiler olur olmasına hissederim baklalarım da mırıldanır bişiler süleme çalışırlar bana anlayamam çünküm emaylimin postasına haftalardır bakamam..

Ancak dizcazımın üstündeki laptop makineden Milliyetçimin blogçuna girebiliyom..

Döner durur bir dolapçıklar basmaz akılcım konuyu toplayıp çıkaramam…

Madem ki anlayamam dedim kendicime o zaman anladığım biçimde bende maydonoz olurum malemin çorbasına...

Milliyet Blogun Patroncuğu bilirsiniz çok yakıncık arkadaşçazım olur..

Aradı geçen de beni..

Çingenem sana birr şey danışmak istiyorum bakalım sen ne süleyeceksin..

Hayırdır inşallahım yakışıklı patroncuğum estafurullah oda ne demek en kocaman siz dururken.. Dedim..

Yok yok.. Dedi…

Çingenem sen MB. EN EN EN ÇİNGENESİSİN BEYAW OLUR MU HİÇ ÖLE ŞEY.

Milliyet Blog için bir fal baktırmak isterim geleceği nicedir bilmek istiyorum sen hele bir diyiver bana dedi…

Abe patroncum editöryacım ben her zaman için Milliyet Blogun geleceğini uzay 2999 da ve çok pasparlak görürüm..

Ama şu köşeden dönen yarışmacı adayı var ya onu azcıkın sevindirelim..
Hani şu köşeyi dönerken resmini çektiğimiz fotoğraf makinesini ona hediye edelim derim..
Bak göresin öbür blogyotörlerde nasıl saldırcaklar klavyöşörlere..

Çingenem sen aklınla binbir yaşa emi

Ben sana kurban olurum dediii

Size selam süledii

Veeeee

YARIŞMAYI kendi ŞEREFİNE BAŞLATIVER DEDİ!

Duydun mu mor fistanlı Güllü, kabarırdın malede dijital resim makinem var deyene benimkisinin yanında kalır seninkisi çingeneee

Bilirsin biz romanız

asiliz

kibarızzzzzz

yarışmayız

yazarız




çingen sabiş ayy pardon romane sabiş beyaw



Fotoğraf mı?

Milliyet galeriden oldu için, beş dakka da bir değişir kendilinden sülemedi demeyin

http://galeri.milliyet.com.tr/

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..