Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Temmuz '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Kalbimi ikiye böldüm...

Kalbimi ikiye böldüm...
 

?


Merhaba,

Yaşamla ilgili kararlar almak artık eskisi kadar zor gelmiyor bana yaşamın kendisi bu kadar zorken...

Sıkıntıları aşmak adına çalışıp didinirken, sıkıntıların gerçekten sıkıntı olmadığını, bir amaç uğruna çekilen zorluklar olduğunu görüyorsun o amaç hayatından çekip gittiğinde...


O amaç hayatından yok olup gittiğinde, geriye selden kalan enkazla karışık, hayata karşı bir isyan çıkıyor.

O isyan suskun kaldıkça daha da büyüyor, içinde kabına sığmayan bir taşma yaşıyorsun hiç ummadığın bir anda.

Gece uykunun ortasında sıçrayıp nerede olduğunun bile farkında olmadığını, bir yastığa sarılıp saatlerdir ağladığını farkediyorsun. Beyninden bir türlü silemediğin sarmaş dolaş resmin aslında saatlerdir uykunla gözlerinin arasında olduğunu görüyorsun daha bir delice ağlayarak.

Sonra özledim diyorsun, isyanın daha da büyüyor. Yalnızlığa, bırakılıp gitmelere, yaşayamadıklarına, yaşatabileceklerini görmeyişine daha bir sövüp sayıyorsun. Bitap düşüp sızdığını, sabah güneşine inat sırtını dönüp gözünü açmamaya çalıştığında farkediyorsun.

Elin telefona uzanıyor her zamanki masum günaydını söylemek için, aramaman gerektiğini hatırlatıyor sana omzunun üstünden uzanan şeytan sinsi bir ses tonuyla. Meleğin geçecek bunlar diyor, yine gülecek yüzünüz birbirinizi uyandırırken, ama fısıltı kalıyor şeytanın sesinin yanında...

Yüzüne baktığımda gördüğüm acıma mı yoksa gerçek sevgi mi ayırdedemiyorum artık. Sevgiyse neden bu kadar zor diyorum, neden mutluluğa bu kadar direniyor mutsuzluk için bu kadar inat ederken diyorum. Umudum kırılıyor, uzaklaşmak istiyorum, en fazla gittiğim bir şarkı boyu, sonra geldiğim yer aynı; hasret, sevgi ve sensizlik...

Bekliyorum, dönmeyeceksin biliyorum, ama ben bir yere gitmiyorum. Gitmem, gidemem... Sen git demedikçe...

Artık kaldığım yerde fazla bir sebep yok nefes almaya. Burada, başka yerde farketmez... Senden duyayım ne istediğini, istemediğini, olmaz dediğini, sonra gömeyim kalbimi kalbime...

Kalbimi ikiye böldüm; biri sadece seni sevsin diye, diğeri de sana olan borçlarımı ödeyebilmek için nefes alsın diye... Hepsi bu...

 
Toplam blog
: 24
: 670
Kayıt tarihi
: 07.03.07
 
 

İyi bir tahsil hayatı; Galatasaray Lisesi, ardından Boğaziçi... Etiket olarak iyi de sonuç olarak ne..