Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

22 Ağustos '07

 
Kategori
Haber
 

Kalp krizi köftecisi!...

Kalp krizi köftecisi!...
 

Ben Sihhiye Orduevine yakin bir köfteciye haftada bir de olsa ugrardim. Bir-bucuk Inegol, fasulye piyaz. Bazen yogurt... Piyazin icindeki zeytinleri ozenle secip yerdim. Niye? Bilmiyorum vallahi...

Arizona'da da meshur mu meshur bir köfteci varmis. Adi: Kalp krizi köftecisi. Sattiklari hamburgerlerde 'bay-pas' li. By-pass-2, by-pass-3, by-pass-4...? Ismine bakip da 'Kalp krizi' ne yararlari olan kofteler sattiklarini sanmayin. Tam tersi. Kofte, bira ve ustune ustluk sigara satiyorlar.

Lokantanin sahibi kendisini 'Kalp krizi uzman doktoru' ilan etmis. Etmis de, bu herif degil, garson kizlar gundemde...

Mini mini etekli, dekolte kiyafetli hemsireler!...

Arizona'da ki hemsireler ayaklanmislar:

"Bunlar bizim sanimizi bes paralik ediyorlar..." diye.

Arizona Eyaletinin Savcisi da hemsirelerin tarafinda.

Kalp krizi köftecisi ve Kalp krizi köftecisini desdekleyenler;

- Bizim ozgurluklerimizi engelleyemezsiniz!...

Diyorlarmis...

- Istedigimiz gibi giyinir. Istedigimiz gibi davranir. Istedigimiz gibi konusuruz...

***

Kalp krizi köftecisi; dunyanin bircok televziyonunda haber olmus. Japonya, Almanya, Fransa dahil.

Belki sizlerinde haberi vardir ama; ben yine de internet sitelerinin adresini vereyim:

Heart Attack Grill: http://www.heartattackgrill.com/

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..