Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '16

 
Kategori
TV Programları
 

Kanal D’ye yazmak

Kanal D’ye yazmak
 

Kartal C nin çekimi 9.10.2016 Berlin /Neukölln/ Beyaz'ın afişi, şemsiyem ve ben


Günümüzde, gençlik: Beğenerek hoşlandığına doğru yön tuttuğunda yazmış oluyor.

Dizilerden öğrendim.

Bu Kanalın Beyaz sadakati dahil; dizileri, dizilerinde rol alan sanatçıları, büyük oranlarda olumlu bir şekilde beni etkiliyor.

“Hayat Şarkısı” oyuncuları her biri bence başrolde; ayırım yapılamayacak kadar kusursuzlar.

“Babam ve Ailesi” “Bodrum Masalı” Gerçekten içinde yetenekli sanatçıları barındırıyor.

Zengin kadro, bir diziyi zenginleştiren dış çekimler ve yabana atılmayacak konu içeriği…

Kıvamında abartılı olmayan reklam molaları;

TV izleyicisi daha ne ister.

…Televizyonu destekliyorsun Alev Hanım; biz kitap okumayan bir toplumuz hani diyorum TV TV iyi gelir mi bizlere…

…İlhami canım benim iyi niyetlim; genlerimize kitap okuma programı yüklenmemişse, ne yapsın benim toplumum; güç bela yakasını okul kitaplarından sıyırıyor ezber ezber ezber, deneyler azınlıkta, pratiğe dökülmeyen dökülemeyen bilgiler ve diploma sonrası unutuluveren yüklemeler.

Kitap küçük yaştan itibaren kâbus oluveriyor; kitap demek sınav; kitap demek zorlama; kitabın ne işe yaradığını anlamadan korkulu dönem başlıyor.

Buz kesiyor.

Öğrenci ile kitapları birbirlerine bakarken; aşk fışkırmıyor gözlerden…

Birçok insanın, ailenin ekmek kapısı TV ve diziler.

Balkan ülkelerinin dergi kapaklarını bizim yakışıklı; güzel oyuncularımız süslüyor.

Tamam Almanya gibi birkaç Avrupa ülkesi; Türkiye hakkında felaket haberlerini ön planda tutmaya özen gösteriyor. Biliyoruz.

Cıvıl cıvıl yönlerimiz: İtinayla burka altına sokuluyor.

Kısaca özetlersek tu kaka ruh halini terk ederek destek vereceğiz yaptığımız işlere.

Kitap okumak ayrı; TV izlemek apayrı bir konu; birbirine benzer davalar kıyaslanmalı.

Şimdi gelelim esas meselemize; favorim Kanal D; diğer kanallar da yakında yabana atılmayacak inşallah…

Şu televizyon programlarının yasaklanması için kendini helak edenler; Allah rızası için düşünmeliler.

Çocukları, tüylü çocukları perişan eden videolar kasetler filmlerin yasaklanması için çaba gösterseler. Olmaz mı?

Plastik torbalara savaş açsak mesela boykot etsek önce kendimizi sonra komşumuzu…

Ya kafamı karıştırdın İlhami! Bugün Konumuz Kanal “D” idi…

Evet itiraf ediyorum ben Kanal D’ye yazıyorum.

D’nin haberi yok ama onun için bir senaryo çekmecemde; DEVLEŞMEK için DEMLENİYOR.

Unutmadan yakında “Beyaz” Berlin’e geliyor.

23. Ekim 2016 da…

Kanal D, sahip çıkın Beyaz’a diyor.

Bugün yağmurlu Berlin sokaklarında yürürken afişleri gördüm duvarlarda…

Yalnızlığımı unutuverdim.

Kartal C geldi yanıma…

Alev Meisel /Berlin

09. 10. 2016 Pazar 

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..