Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '21

 
Kategori
Felsefe
 

Kanatları Olup da Uçamamak

Nedir yani pek anlayamadım bu işi.

Bazı hayvanların kanadı var ama uçamıyorlar.

Neden kolay, şundan dolayı bundan dolayı…

Savunma da; yapacak bir şey yok uçamıyorlar işte…

Neyse bir iki bir şey söyleyip Kerim Korkut’un işgüzarlığı deyip geçelim, nasılsa siz insanların böyle bir derdi yok, bilmeden yaşa görmeden öl.

Yahu uçmayacaklarsa niye kanatları var?

Demir parçası uçak bile kanatları var diye uçuyor, kâğıttan uçak yapıp uçuruyoruz; kanadı olan her şey uçar/uçmalı kardeşim.

Kötü tavuk tilkiden kaçamıyor ya; yerin az üzerinde bir yerden bir yere uçabilse bile işe yarar ki o zaman da biz yakalayamayız, muhtar emminin pantolonu yırtılır!

Kanat mangal yapmak için var galiba; tavuğun kendisi beş lira, kanadı on lira; uçsa da uçurmazlar, kanatçı Haydar havada yakalar.

Deve kuşu uçamaz çünkü deve gibi, helikopter pervanesi taksak belkim. Kanadının hiç anlamı yok, mandaya kanat takılır mı takmışlar işte.

Mesela bana kanat takılsa iyi olurdu, çapkınlık nedeniyle yakalanmayayım.  Hep kedi gibi dört ayak üzerine düştüm. Onca macerada ne ben kaçtım ne kovalayan oldu.

Gerçi kanatlarım olsa da uçamazdım, yükseklik korkum var.

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..