Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '09

 
Kategori
Futbol
 

Kankimin acı jübilesi

Kankimin acı jübilesi
 

fb


Yazıyı hangi katagoride yayınlayım diye çok düşündüm.

Kankimin ‘futbol hayattır ‘ sözüne sıkı bağlılığı yüzünden futbol katagorisinde yayınlamanın şanına uygun olcağına karar verdim.

Canım arkadaşım Dilek Ç.nin sevgili eşi , Fenerbahçe ve futbol aşığı kankim Tuğrul ‘un çok üzücü bir olayla amatör futbol hayatına jübile yaptığını öğrendim bugün.

Daha öncede düşüp dirseğini kıran Tuğrul ‘a bilimum ev halkının bırak şu topu başına iş açacan ‘ uyarılarına rağmen yine gittiği maç sırasında halı sahanın ıslak zemininde kayarak düşmüş. Bacağı iki yerden kırık ve ayağı çıkmış, lif kopmalarıda cabası.

Ameliyatla iki adet platin takılmış ( zengin oldum diyerek espri yapmadanda duramadı ) .

Hem kankime hem de zaten işi başından aşkın, bide üstüne çok zor bir sınava hazırlanan arkadaşıma çok üzüldüm. İki ay gibi uzun bir süre alçıda kalıcak ayak.

Geçmiş olsunlu telefon konuşmalarımız sırasında kimi suçlayacağımızı bilemedik.
Ve nazar olduğuna karar verdik. (Gülelim mi ağlayalım mı bilemedim)

Aslında büyük şanssızlık , kendisiyle beraber bir çok arkadaşı sürekli oynuyor.

Elbette ki futbol oyununda düşmemek kaymamak mümkün değil. Ama şimdiye kadar kimseye bir şey olmamış. Tuğrul hariç.

Dilek Ç.nin burcumuzdan (aslan) dolayı sürekli şansımıza tükürmesi boşuna değil

Canım arkadaşıma ve kankime buradan da geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.

Herkese kazasız belasız zamanlar diliyorum.

Huzurla kalın.

 
Toplam blog
: 3
: 890
Kayıt tarihi
: 14.11.08
 
 

Beni hangi kelimeler anlatır diye düşündüm... Önce hayattaki şanssızlıklarım geldi aklıma... Peşpeşe..