Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '08

 
Kategori
Mizah
 

Kap kara mizah..

Kap kara mizah..
 

Dar vakit..

Yer: İstanbul Atatürk havalimanı..

Annem yaşlı ve kismi felçli yürüyemiyor. Hatta sendeledimi yere düşüyor.

Memlekete göndermek için yanına arkadaş arıyorum. Neyse zor bela birini bulduk.

- Ablacım rica etsem anneme Trabzon'a kadar uçakta refakatçı olurmusunuz.

- Tabi beyefendi, neden olmasın. Yalnız uçağa kadar bir sakat arabası ayarlarsanız çok iyi olur.

- Nerden ayarlayacağız?

- Bileti aldığınız firmaya söyleyin onlar tedarik ederler.

- Tamam anladım. Sağolun.

Hemen koşar adım bilet aldığım satış gişesine..

- İyi günler hanfendi.

- İyi günler beyfendi.

- Annem yaşlı ve yürüyemiyor. Uçağa kadar bir sakat arabası ayarlar mısınız lütfen?

- Tabi beyfendi. 120, 00 YTL.

- Nasiii..!!

- 120, 00 YTL

- Arabayı mı satıyorsunuz?

- Hayır beyefendi. Uçağa kadar kiralıyoruz.

- Yaaa olur mu !! Yolcuyu buradan taaa.. Trabzon'a 89.00 YTL götürüyorsunuz şurdan uçağa 120, 00 YTL istiyorsunuz yuh yani !! Ben bu parayı size ödemem.

- O zaman doktor raporu getirin.

- Neeee..!!

- Doktor raporu.. Bize verilen talimat böyle.

***

Tekrar koşar adım doğru yolcu kontrol noktasında polis memuruna..

***

- İyi günler memur bey.

- İyi günler.

- Gördüğünüz gibi Annem yaşlı ve kısmi felçli yürüyemiyor uçağa kadar refakat edebilir miyim?

- Olmaz beyfendi yasak.

- Eeee nasil gidecek bu kadın uçağa?

- Bileti aldığınız firmaya söyleyin onlar sakat arabası tedarik etsinler.

- Söyledim. Söyledim de.. 120, 00 YTL istiyorlar.

- Olur mu öyle şey? Siz gelin bakalım.

Birlikte tekrar koşar adım gişeye..

Polis memuru..

- İyi günler hanfendi.

- İyi günler memur bey.

- Bu beyfendinin annesi yaşlı ve felçli. Bir tane sakat arabası ayarlar mısınız?

- Az önce kendisine söyledim. 120, 00 YTL. Memur bey.

- !!.. Ambulans istemiyoruz hanfendi.. Sakat arabası istiyoruz. Sakat arabası.

- Ben de sakat arabasından bahsediyorum.

- Yaaa olur mu? 120, 00 YTL.

- Valla memur bey bize verilen talimat böyle. Ya da doktor raporu getirecek.

Polis memuru bana dönerek..

- Var mı doktor raporunuz?

- Yok.

- Eeee nasıl gidecek annen uçağa?

- Valla böyle onursuz ve vicdansız uçak firmaları ve de saçma sapan mevzuatlar olduğu müddetçe benim annem biraz zor gider uçağa memur bey.

- Neyse sinirlenmeyiniz. Siz gelin bakalım. Bir şeyler yaparız.

***

Yine Türk polisi yapacağı yaptı. Annemin bir koluna girip yolcu kadınla birlikte uçağa kadar refakat etti. Sonra da gelip bana..

- Tamam beyfendi annenizi uçağa bindirdim. Gidebilirsiniz.

- Çok teşekkür ederim.

- Rica ederim beyfendi..

***

" YAŞASIN TÜRK POLİS TEŞKİLATI ve İNSANLIK"

" KAHROLSUN ................."


Saygılar..

 
Toplam blog
: 97
: 1839
Kayıt tarihi
: 13.03.07
 
 

İnsanım, eşitlikten ve hak’tan yana olan. Hiçbir şeye duyarsız olamadım. İnsanım ve merak ediyoru..