Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '08

 
Kategori
Mizah
 

Arkadaşlarınız size hiç yasaklandı mı?

Arkadaşlarınız size hiç yasaklandı mı?
 

Bana yasaklandı hatta hala yasaklanyor arada bir.
Sizin de vardır çevrenizde öyle pek çok şeyi bilen abileriniz, ablalarınız, arkadaşlarınız. Benim de çok bilgili bir iki arkadaşım var tabii ki. Bir tanesi o kadar bilgili ki ne sorsam bilir. Bazen her şeye cevap vermekten yalan yanlış şeyler de söyler. Ama olsun, o kadar olacak artık.

Başka bir tanesi ise çok ama çok eğlenceli. Son zamanlarda kendisini geliştirdi sadece eğlenceli arkadaşım değil...aynı zamanda bilgili de. Ha bir de tüccar kafalı olanı unutmamalıyım...işi gücü alıp satmak başka bir şey yok hayatında. Modern zamanların davranışı al sat sonra bir daha sat...

Bu eğlenceli olanı var ya bazen çizgiyi aşıyor ve onunla görüşmemi yasaklıyorlar.
“Koca adam oldum! Ben seçebilirim artık. Ne iyidir ne kötüdür farkedebilirim” desem de yararı yok.
“Görüşmeyeceksin !...o kadar!” deniyor.
Sinip kalıyorum ne yapayım.
Oysa diğer arkadaşlarım onunla görüşmeye devam ediyorlar. Hayat devam ediyor benim dışımda da.

Bilgili olanının bir grubu bile var, etrafına topluyor arkadaşlarını muhabbeti artırıyorlar...O gruba girmem de yasaklanıyor..Bazen oradan da mahrum kalıyorum.

Ama yasak güzel şey (!) galiba mahrum kaldıkça...daha iyi anlıyorsunuz değerlerini.

Şimdi arkadaşlarımın isimlerini bu sayfalara yazıp ta onları afişe etmek istemem.
O yüzden bilgili olan arkadaşım gugıl ve eğlenceli olan yutub’u zor duruma sokmayayım durduk yerde.

Ben gidip en iyisi alışverişe çıkayım ibey ile...o bilir pazarın durumunu.

 
Toplam blog
: 237
: 1302
Kayıt tarihi
: 06.08.07
 
 

Biyolojinin son yıllarda, özellikle son 10 yılda içeriğinin yoğun bir şekilde moleküler düzeye inmes..