Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Eylül '12

 
Kategori
Eğitim
 

Kapatmayalım

Birileri “Kapatmayalım!” demiştir.

Fakat bunlar ne kadar samimidir? Gerekçeleri nelerdir? Dersanelere zorla kimse gitmiyor, herhâlde! Ancak ilkokula, ilköğretime mecburca, bir yerde zorla gidiyoruz. Şimdi zorla 12 sene gideceğiz. Başka çaresi yok, “Kapatalım.” desem de, “Kapatmayalım.” desem de beni kimsenin dinleyeceği yok. Öyleyse bir değil yine bin bir gerekçeciğim olduğu için “Kapatalım!” veya “Kapatmayalım.” diyorum. Fakat Niçin?

Laf olsun diye “Kapatalım!”, laf olsun diye “Kapatmayalım!” diyelim. Böyle olsa bile, bu sözler belki birilerinin dikkatini çekiverir de, kendilerine çeki düzen verirler, değil mi?

Bence kapatmayalım, fakat yeni sayfalar açalım.

Dershaneler, ilk okullar, ilk eğitim kurumları, yüksek eğitim kurumları, yüksek okullar, Millî Eğitim Bakanlığı, Millî Eğitim Bakanlığı Tâlim ve Terbiye Kurulu; ülkemiz için son derece gerekli, yararlıdır. Öyleyse kapatılabilir mi? Kapatılmacanın ne gerekçeleri olabilir?

Bu gerekçeleri fark edebilmek için; bunları soracak, sorgulayacak, yargılayacak bir zihniyete, bir karaktere, bir kişiliğe, bir bilgiye, bir şuura ihtiyaç vardır.

Kapatmayalım, ancak ISLAH EDELİM!

www.rgyayin.com                                           

Ramazan Gülsen

 
Toplam blog
: 205
: 266
Kayıt tarihi
: 10.06.12
 
 

Tekirdağ, 02.01.1961 doğumluyum. İstanbul'da yaşıyorum. Evli, 3 çocuk bâbâcânıyım. Türkçeci, muha..