Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

18 Nisan '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Karımın bilgisayarında başka bir erkeğe yazılmış aşk mesajlarını yakaladım...

Karımın bilgisayarında başka bir erkeğe yazılmış aşk mesajlarını yakaladım...
 

Milliyet.com.tr


Kadın erkek ilişkilerine dair o kadar çok konuşulacak konu var ki yaz - yaz bitmez... Biz bunları yazarken, sizlerden bize gelenlerde oluyor..

İşte; tarafıma gönderilmiş e-posta da onlardan biri...

**

Rana Hanım,

İşyerimdeki hanım arkadaşlarım sayesinde yazılarınızı takip etmeye başladım.. Yazılarınızda her ne kadar kadın - erkek ayırımı yapmadığınızı söylesenizde ben buna inanmıyorum. Çünkü; sürekli kadınların kocaları tarafından aldatıldığını dile getiriyorsunuz. Ben şu an, karısı tarafından aldatılmış bir erkek olarak size bunları yazıyorum..
Yaklaşık üç ay önceydi.. Yanlışlıkla karımın bilgisayarında başka bir erkeğe yazılmış aşk mesajlarını yakaladım. Yada buldum diyelim.. Tesadüf bu ya karım şehirdışındaydı ve gelmesini bekledim.. O süre zarfında tam 2 gece boyunca sinirden gözüme uyku girmedi. Eşim eve geldi. Konuyu açtım ve olduğu gibi anlattım. Aslında ben konuştum o dinledi.. Daha doğrusu ben kendi adıma berbat bir gece daha geçirdim. Eşime sorduğumda; bana aralarında bir şey geçmediğini kendisini boşlukta hissettiği için böyle bir olayın yaşandığını anlattı. İnandım tabii.
O günün akşamı, bir gün önceki konuşmaların bir daha yaşanmaması ve unutulması adına elimde çiçeklerle eve geldim.. Eşime; bu evliliği devam ettirmek istediğimi, çünkü her şeye rağmen onu çok sevdiğimi söyledim.
Bizim 3 yaşında bir oğlumuz var.. Ben gerçekten de eşimi ve oğlumu çok seviyorum.. Öyle ki; tüm bu olanlara rağmen her şeyi unutup hayatıma devam edebilirdim. Ama o günden bu yana ben tüm yaptığım hataları düzeltmeye çalışırken, yaptıklarım, çabalarım, eşimin umurunda bile değil. Henüz bu konudan ne aileme ne de bir yakın arkadaşıma bahsettim.. Aklımı yitirmek üzereyim.. Bunları size; ''şimdi ben ne yapmalıyım?'' diye, sormak için yazmıyorum! O çok savunduğunuz kadınların da kocalarını aldattığını ilk ağızdan duyun, bilin diye yazıyorum..

Saygılarımla.

**

Sayın Beyefendi,

Benim gözümde, kadın - erkek farketmiyor...
Aldatan kadının da erkeğin de yatacak yeri yok.
Allah onların cezalarını verecek...
İşte bu kadar..


''Melekler Yüreğinizden Öpsün''

Sabiha Rana

Diğer Yazılar: http://blog.milliyet.com.tr/Arsiv.aspx?UyeNo=612144&KategoriNo=281

İletişim: sabiharana@sabiharana.com

Facebook: Sabiha Rana | Facebook

Twitter: http://twitter.com/#!/sabiharana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..