Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '16

 
Kategori
Deneme
 

Karın tokluğuna oy hikayesi

Karın tokluğuna oy hikayesi
 

Memlekette ac yok !
Ses çıkmıyor..!
Satıh berkemal ve ezanlar!
Şükürler olsun,

Karın doyuruyor
Fakirimiz yok çadırlar var
Allaha şükür

Kar kış geldi gelecek,
Don gömlek! eh..!
Gören yok,
Kıç zamanımı yahu
Isınak yiyek içek..!
Sonrası Allah kerim yahu
Çalışmadan bir oy'a bu kadar 
Daha ne isten yahu 
Memleketemi dönek.

Lan avrat!!
Kır ayağını otur!!
Şükret bunu sağlayana
Yoksa kövde kalacaa dık 
Tarla marla zor!
Bak burda iş az 
Öyle böyle ac delız, 
Kıç açık mı desen eh!

Şey!
Onlarıda gören mören yok
Akşamdan akşama gör yok
Sen ben göryok o kadar. 
Avrat ne diyon konuş!! 
Bak konuş diyom sana! 
Konuşma hakkı veryom gari!

Avrat laf aramızda 
Laiklik demukrasi gözel değil mi?
Kaldırmasalar bari, 
Kayıp! gidiyok, ohhh
Konuşsana lan!! 
Hep diniyon, konuş!!
Herif heç konuşturmadıydın!
Cevap verme dediydin
Çarpılın dediydin
Töbe töbe töbe bismillah
Şimdi Allah çarpmasın

Hep sus dediydiniz
Anam bubam herkes..!
Sende öyle demiyon mu?
Komşudan bi şey duydum
Herif! Dinle hele

Atatürk bizi ..! saymış,
Hani siz hep kafir deyiktiniz 
Cumhuriyeti de o kuruk muş!!
Kadın senin dilin uzayı verdi
Hele geç sıpana bak gel !! 
Aha geldim herif,
Neçin bey demiyon len
Hemen şımarı veriyon

Seni şeytanın yemlediği seni 
Hele geç içeri gelyom 
Hazır ol 
Çıkacağız de haydi leen yıkıl
Seni parka götürem 
Çekirdek çinti veririk 
Saga sola bakarız!

Biz bakarız'ya, 
Ya otlanırsak
İnsanlar kızı verir bize !
Korkma lan Haçça
Demokrasi mi ne deyorlar..!
Hakkımız var şikayet edi veririk

Lan herif çok şey bilyon
Seni malak seniiii
Getmeyek herif getmeyek gari
Şehirde suda bol hamamda
Kuvvetimde yerinde,
Senin iktidarın muktadir
Keyfimiz yerinde..!

Kalak lan herif kalak 
Kalak haççam kalak
Köydeki tarlaların canı cehennem'e
Sonra satar daire alıveririk
Haaaa lan herif ! !
Artık ben şeherli oldum!! 
Atatürkün dediği gibi olacam!
Beni insan sayacan
Benimde Oy'um var 
Bana hak tanıyı vermiş ATAM.

Eh inşallah..!
Bir gün uyanacanda! 
Haçça ne zaman uyanacan,
Ne zaman kendin olacan!! 
Haçça eski haçça değil garil 
Haçça artık;..!

 
Toplam blog
: 489
: 133
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

1947 yılında Adana/ Yüreğir / Yamaçlı mahallesinde doğdum. İlkokulu Çukurova İlköğretim Okulunda ..