Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '06

 
Kategori
Psikoloji
 

Karmaşık duygular içindeyken...

O gün havanın çok sıkıntılı olduğunu, olumsuzlukların olacağını düşünürken uzunca bir süre dalıp gittim. Geçmişe, uzaklara ve oradaki bana ulaştım. Hiç hatırlamak istemediklerimle, çok istediğim geçmişi sanki aynı anda yaşar olmuştum. Hem bir an uyanmak istiyor, hemde uyandırılmaktan korkuyordum. Bir filmi seyrederken yada bir kitabı okurken sonunda iyi şeyler olmasa da ya da olmama ihtimali olsada ısrar etmek gibi sonu görmek için. Böyle bir duyguydu. Bunu anlatmak ta zordu. O an bir sesle irkildim. Telefon mu yoksa kapı zilimiydi anlayamadım. Bir o yana bir bu yana koştum. Sanki bunu bekler gibi bir halim vardı. Anlamadım.

Bugün olanların üzerinden bir hafta geçti. Bütün bu yaşadıklarıma anlam veremiyorum. Yolda yürürken, dolmuşta, yada kendi arabamla giderken hep o anı tekrar yaşayacağım gibi geliyor. "Bazen tekrarından korkuyor, bazen ise tekrarı olabilir mi?" diye düşünüyor, olmasını istiyor gibiyim. Karmaşık duygular içerisindeyim açıkcası. Bütün bunları kimseyle bire bir paylaşamadım. Hatta bu sütunlarda bu kadar çok kişiyle paylaşmanın ne derece doğru olacağını da düşünmedim değil. Ancak buradaki dostların duyarlılığına da güvenerek yazmaya karar verdim. Benimle, yaşadıklarımla alay edilmeyeceğini düşünüyorum. Anlamaya çalışılacığımı umuyorum. "Bilmem bu garip duyguyu yaşayanlar olmuş mudur?" diye sormak için de yazıyor olabilirim. Bilirsiniz paylaşmak, yada bu karanlıkta bir ses duymak cesaret verecektir kimbilir...

O an beni alıp götüren. Tekrarını merak edeceğim an. Gerçekleşirse ne yapacağımı bilmediğim. Devamı mı olacak gördüklerimin yoksa tıpa tıp aynısı mı belki hiç bir zaman anlayamayacağım. Şimdi de bunun merakı içerisindeyim. Ya hep iyileri seçilseydi, yada hep kötüleri, bu duygularım farklı mı olurdu diye düşünmeye başladım şimdi de. Bütün bunlar neden? Beni uyandıran sesi bile anlayamamışken. Bundan sonrasının hangi kurguyla gideceğini bilmeden hayatın, hangi cesaret dir beni yüreklendiren. Açıkcası bilmiyorum. Artık bana hiç bir şey sormayın. Kafamın içi oldukça karışık. Sadece bir ses olun. Karanlığın içerisinde bir ses. Belki uyandırmak için. Belki umut dolu yarınlar için.

 
Toplam blog
: 34
: 1035
Kayıt tarihi
: 03.11.06
 
 

Uzun yıllardan beri Kocaeli'nde dershanede öğretmenlik yapmaktayım. Marmara Üniversitesi Kimya Öğrtm..