Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '11

 
Kategori
Günübirlik Turlar
 

Kartepe Su Sporları Merkezi Gönül Sofrası

Kartepe Su Sporları Merkezi Gönül Sofrası
 

Kartepe Su Sporları Merkezi Gönül Sofrası


Bu sabah güneşin bana birşeyler anlatmaya çalıştığını hissetmiştim. Perdemin ince aralığından nasıl tutturduysa gözüme gözüme öyle vuruyordu ki taneleri, kalk dedi tembel teneke kalk. Kendimi suçlu bile hissettim açıkçası. Dışarıda uzun zamandır beklediğğim bir hava vardı çünkü. Güneş gölün mavisiyle öyle sarmaş dolaş olmuş ki kıskandım doğrusu edepsizleri. 

Burada bahar inanılmaz. Bitmek üzere olan mürekkep kartuşun son vuruşları gibi kalmış güz renkleri Kartepe eteklerinde. Ara ara sarılarını sandığa kaldırıyor artık. Dünyanın en güzel yerlerinden birindeyim diye düşündüm. Dört mevsiminide gördüğüm bu belde inanılmaz bir yer. İnsanın aşık olası geliyor buralarda. Zoraki anı yaşatacam ya kendime buradan daha iyisini mi bulacam? diye gaz veriyorum. 

Kendisi gibi sosyal tesisleride aynı güzelliği taşıyor üstünde. Kartepede gölün kenarında ki tek tesisteyim. 

Gözlerimi yanlış yerde açtığımı düşünerek kızdım kendime burayı görünce. Burası KARTEPE SU SPORLARI MERKEZİ GÖNÜL SOFRASI diye geçiyor ismi tabelalarda. 

Doğası, gölü, spor faliyetleri, piknik alanıyla gerçekten muazzam bir mekan. Hele bir saç kavurması var ki parmaklarınızı yersiniz. Kendine özel mönüsüyle burda yemek yemekten fazlasını yaşıyor insan. Kalkmak istemiyorsunuz, günün stresinden yorulanlar için biçilmiş kaftan. İnsanın arada uykusu gelmiyorda değil. Burası dünya olamaz.. 

Benimki sadece tavsiye. Tartışmasız Kartepe son yılların favori merkezi diye düşünüyorum. 

Üstelik sadece restaurant hizmeti vemiyorlar. Büyük organizasyonlarada ev sahipliği yapabilecek kadar alanları var. Turlar için vazgeçilmez bir yer olmaya aday. İsmini duymakta geç kalmışsanız üzülürüm. Bence denemeye değer. Şimdiden iyi eğlenceler. 

meliHorasan 

 
Toplam blog
: 19
: 359
Kayıt tarihi
: 03.04.09
 
 

1987 yılında Sakarya ' da doğdu. Asker evladı olması sebebiyle ülkenin bir çok semtinde ikamet etti...