Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '10

 
Kategori
Güncel
 

Katil mi olmak lazım?

Katil mi olmak lazım?
 

Bir haftadır Türkiye gündemine bakın bu nasıl bir anlayıştır anlamakta güçlük çekiyor ve dehşetle de izliyorum. Bizim medyamızdan bahsediyorum bir meslektaşlarını öldüren uluslar arası bir teröristi, bir katili ve sosyal kişilik bozukluğu tanısıyla askerlikten de muaf tutulan birine sanki bir Hollywood yıldızı muamelesi yapıyor. Gerçi kendisi itiraf da ediyor ben sadece bir aktörüm diyor ama bizim medya anlamak istemiyor. Bu ne teveccüh ya Rabbim izdiham yaşanıyor resmen. Sonuçta bir katil bu adam. Günlerdir Türkiye gündemini niye meşgul eder anlamıyorum. Aslında suç işliyor bizim medyamız suçu ve suçluyu övüyor bence kötü örnek teşkil ediyor. Tamam haber yaparsınız ama böyle Hollywood yıldızlarını karşılar gibi, hem de izdihamı canlı olarak da vermek neyin nesi. Maalesef medya her şeyi olduğu gibi bu konuyu da çok abarttı ve gençlerimize kötü örnek oldu. Eminin şimdi ismi lazım değil bu katili kendisine örnek alan onlarca yüzlerce genç vardır. Ben bile imrendim vallahi(!) 30 yıldır cezaevinde olan hiçbir kazancı olmayan birisinin, çok kalabalık bir heyetle gidip Ankara’nın en lüks otellerinden birinde, Shereton da kalmak her baba yiğidin harcı olmasa gerek bu değirmenin suyu nereden acaba?

Şimdi ben yetkililere ve kamuoyuna soruyorum bir gazetecinin katili, Papa’yı öldürmek maksadı ile yaralamış, üstelik sosyal kişilik bozukluğu raporu olan birinin elini kolunu sallaya sallaya toplum içinde dolaşması ne kadar doğru? Yarın başka birilerine zarar vermeyeceğini kim garanti edebilir. Bence yetkililer derhal yaptıkları bu hatadan dönmelidir. Bir sağlık kuruluşunda Rehabilite edildikten sonra toplum içine bırakılmalıdır. Aksi halde şahsın işleyeceği her suçtan buna sebep olan devlet yetkilileri ve basınımız sorumludur. http://www.itp.tv.tr/

 
Toplam blog
: 65
: 1528
Kayıt tarihi
: 08.02.08
 
 

Ben Ankara'nın Polatlı ilçesinde 1962 yılında doğdum. Tahsil hayatımı Ankara'da tamamladıktan ve ..