Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '07

 
Kategori
Futbol
 

Katılmıyorum... Katılmıyorum...

Katılmıyorum... Katılmıyorum...
 

Misilleme yazılar yazmayı sevmesem de eksik olmayayım dedim. Hele ki Roberto Carlos transferi üzerine yazılıp çizilenlere... Sevgili takımdaşım ve adaşım Mine Hanım, yazısında ülkenin genel sorunlarını ele almış her şeyin sıradan sayılırken transferlerin neden bu kadar ses getirdiğinden dem vurmuşlar... Aslında haklı olduğu yanları o kadar çok ki... Ama katılmadığım yanları da çok...

Şimdi öncelikle şunu belirtmeliyim ki biz takım olarak, iyi şeyler yapılıyor ve seyirci kalıyorsak alkışlamayı bilmeliyiz... Komşuda pişeni pişiremiyorsak bunun suçu komşunun görgüsüzlüğü müdür, bizim beceriksizliğimiz midir araştırmak lazım... Bir pencere açıp tarafsız bakmayı başarırsak rakip takımdan futbolcu transfer etmenin yarar sağlamak amaçlı mı, rakip takıma çelme takmak amaçlı mı yapıldığını sorgulamamız gerekir öncelikle... Hep yazdığım gibi yine yazıyorum ben eski saygın Beşiktaş’ımı geri istiyorum...

Rüştü, Mehmet Yozgatlı evvelinde Nobre, Ali Güneş, Emre Aşık, Okan Buruk, Mustafa Doğan, Fahri Tatan, Murat Şahin ve hatta Lucescu... Kendimize rakip belirlediğimiz, aralarında olamasak ta aralarında anıldığımız 3 büyüklerin diğer 2 ferdinden transfer ettiğimiz bu futbol adamlarının bize bir fayda sağlamadığını gördük, görmeye de devam edeceğiz... Israr sebebimiz nedir, nedendir bu konu üzerine tartışmak lazım...

Neden Fenerbahçe Roberto Carlos’la manşet oluyorken bizim takım Fenerbahçe’nin sakatlıktan yeni kurtulan kalecisi ve gündemde olmayan futbolcusuyla sahte gündemler yaratıyoruz... Eğer başarıysa Tuncay Şanlı’yı transfer etseydik ya...

Şimdi haklı olunan konuya gelince; açlık, susuzluk, namussuzluk, yolsuzlu vs... Aklımıza gelebilecek tüm gündelik yaşam güncellerini yazmışsınız... Bunların gündemden düşme sebebi, suçlusu sahiden Fenerbahçe mi? Öyleyse cidden tebrik ederim, süperler... Çok büyükler...

Bakın, seksenli yıllarlın sonunda Filistin’de kolları taşla kırılan gencin görüntüsü gözümün önünden hala gitmiyor, yıl 2007. Oysa üç beş ay önce 17 aylık bebeğin yaşadığı vahşet unutuldu... Bu bence sosyolojik bir problem... Suçlu ne Fenerbahçe Futbol Takımı ne o takıma dahil olmuş ya da ayrılmış ünlü isimler... Suçlu bizleriz, bizler de hızla tükettiğimiz dizilere, şarkılara içinde yaşadığımız ya da seyirci kaldığımız olayları ekledik...

Ben son olarak şunu eklemek istiyorum 4 sene evvel biz, 2 sene evvel GS Futbol Takımı 100 yılını kutladı, bizlerin başaramadığını başardığı için, eğlencesine reating de kattığı için Fenerbehçe Takımını kutlarım... 100 yaşında mutlu ol FENERBAHÇE...
 
Toplam blog
: 76
: 1458
Kayıt tarihi
: 25.03.07
 
 

1976 yılında Iğdır'ın Tuzluca ilçesinde doğmuşum... 8 yaşımda göç ettiğim bu ile bir daha hiç git..