Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '10

 
Kategori
Mizah
 

Katma değer Şaban değilim!

Katma değer Şaban değilim!
 

Aşağı yukarı iki yıldır yatıyorum!

Niye?

Çünkü, bu hükümeti protesto ediyorum!

Çünkü, çalışıp da bu hükümete katma değer üretemem!

Sigarayı da yarım pakete indirdim!

Duş alırken kullanılmış suyu arıtmadan geçiriyor (arıtıp da!) öyle kullanıyorum!

Yalnıız!

Gece uyumadığım için çok elektrik masrafım oluyordu. Ayedaş’a bir dilekçe ile başvurdum!

“ Caddemizin gece aydınlatması yetersiz olduğundan balkona çıkmaya korkuyoruz! Lütfen balkonun tam önüne bir tane sokak lambası koyunuz!( koyun değiliz!)

Hemen taktılar! Artık internete bile balkondan girebiliyorum! Eskiden Windows’tan girerdim!

Öğle namazından sonra kalktığım için de günde bir öğün yemekle günü bitiriyorum!

Hükümete katma değer üretemem!

Değerim mi artacak!

Hadi canım!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..