Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '08

 
Kategori
Müzik
 

Kayahan, seni sevmiyorum artık

Kayahan, seni sevmiyorum artık
 

Kayahan seni sevmiyorum artık. Sen yokken vardı Nilüfer şarkıcılar aleminde. Onun sesi senin şarkılarını gönüllerimize oturttu. O muhteşem ses, o muhteşem şarkıların değerini verdi. “Kıyametler kopuyor zavallı yüreğimde, tükendim tükendim artık, hiç mi özlemedin, hiç mi..” diye devam eden “sana sevdanın yolları bana kurşunlar” şarkısı aklımdan Nilüfer’in sesiyle geçiyor.

Sen ne yaptın, o şarkıları herkes okuyacak, Nilüfer okuyamayacak, okursa sana para ödeyecek kararı aldırdın mahkemeden.

Tabii ki bu senin doğal hakkın, hatta medeni alemde bu böyle olmalı, senin hatan bu kararı yalnızca Nilüfer’i hedef alarak aldırman. Ona karşı hasmane tutumun benim gibi Nilüfer’in sesine , senin şarkılarına hayran birini senden soğuttu.

Nilüfer şarkıcı aleminin en hanımefendi yıldızı bana göre.

Aranızda geçenlerin ne olduğunu bilemem.

Belki çok kötü şeyler oldu.

Ama o kötü şeyler bile bizim tarafımızdan bilinmiyor.

İki medeni insan gibi oldu kavganız, başkaları gibi yerlere pislik saçılmadı.

Ama yine de söyleyeyim ben Nilüfer’e kıyamam.

Sen kıyabilirsin.

Nilüfer hayranları yani benim kuşağımın Nilüfer hayranları için birkaç kişi vardır başına bir şey gelince üzüleceğimiz, en önde Nilüfer gelir. Sonra Sezen Aksu, Sen, Erol Evgin, Cem Karaca (rahmetli oldu çok üzdü), Edip Akbayram bu şarkıcı ve bestecilerdir.

Nilüfer bir başkadır, Nilüfer küçücük bir Nilüfer çiçeğiydi ilk sesini duyduğumuzda.”Dünya dönüyor sen ne dersen de, dünya dönüyor fark etmesen de” yıl sanırım 197o veya 1972 idi. Çığlık çığlığa bir güzel ses.

Kayahan o sıralar senin cismin, ismin ve sesin yoktu.

Kayahan Nilüfer’e haksızlık etme.

 
Toplam blog
: 283
: 1304
Kayıt tarihi
: 04.12.06
 
 

Nükleer fizik doktoru, şiir yazmaya çalışıyor, kalite yönetim sistemleri danışmanı, öykü deneme yaza..