Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '08

 
Kategori
Futbol
 

O... çocukları

O... çocukları
 

"O.. çocuğunu kim durduracak?
Bu ülkede medya medya olsa, gerçekten dördüncü güç olsa, bu yasa değişmez mi?.. Caydırıcı hale getirilmez mi?. Kutlamalarda silah gösteren ve sıkanların hayatını kaydırsak, bir daha sayabilir mi, hayvan oğlu hayvan?..
Medya medya olsa, bu Meclis'i yeni yasaya zorlamaz mı, insanlarımızın canı için..

Sıkanlar bu Meclis'te.. Milletvekili, hatta bakan var, sıkan, sıkanı teşvik eden.. O zaman İmam cemaat hikâyesi.. O film adına geçen O. Çocuğunu kim durduracak?..
Hırvat zaferi kaç cana mal olur, düşünebiliyor musunuz?..
Türkiye, yarı finale, finale çıkarsa, hele bir de Maazallah şampiyon olursa kaç masum ölür?..
Kızar mısınız bana "İnşallah eleniriz" dersem?..” diyor Hıncak Uluç.

Ben de bu o... çocuklarından da utanıyorum. Milli maçın ve benzeri milli gururların içine eden bı maganda takımı yarın bir zafer kazanırsak cana kıyabilecekler. Bu nasıl bir lümpenliktir, bu nasıl bir seviye düşüklüğüdür. Gerçekten en okumuşundan , cahiline, milletvekilinden, bürokratına kalabalık kentlerde, düğünlerde, derneklerde tabanca sıkarak sevinmek.

O.... çocukları yalnızca eğlenirken değil, araba sürerken de kan döküyor can alıyorlar.

Bugün yine yolda ölümlü bir tarfik kazası gördüm, ölünün üzeri kağıtla örtülmüş ve her yer kan içindeydi, bir o.. çocuğunun yaptığı hız nedeniyle, dikkatsizlik nedeniyle o insan bugün evine dönemedi. Ve bu o... çocukları her gün trafikte can almaya devam ediyorlar.

Ters yoldan sokaklara girenler, yayaların üzerine sürenler bu o... çocukları. Sokaklarda havaya kurşun sıkarak eğlenenler bu o... çocukları.

Yeter artık, yeter.

Hıncal Uluç’u bu kez yürekten destekliyorum.

Bu o.. çocuklarını biri durdurmalı artık.

Sevinçleri üzüntüye çeviren, beyinsiz, lümpen kafalı bu aşağılıklar için hayatlarını kaydıracak önlemler alınmadıkça masumlar ölecek.

Ben de diyorum ki, bu o... çocukları can alacaksa insanın elenmek için dua etmesi geliyor içinden. Gelin zafer kazanalım, ve bu zaferi insanlar gibi kutlayanların arasına o... çocuklarını sokmayalım.

 
Toplam blog
: 283
: 1304
Kayıt tarihi
: 04.12.06
 
 

Nükleer fizik doktoru, şiir yazmaya çalışıyor, kalite yönetim sistemleri danışmanı, öykü deneme yaza..