Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kaybolmayan sakız istiyorum

Kaybolmayan sakız istiyorum
 

‘ Annee Şunaa Baaak ‘ isimli yazımda insanların para kazanmak için her yolu denediğiyle ilgili bir yorum almıştım. Cemil haklı çıktı.

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=100231

Bugün haberlerde izledim. Adamlar fatura ödeme bürosu açmışlar. Vatandaş da gelip ödemelerini yapmış. Bir süre sonra vatandaşın telefonu kesilmiş, elektrik kesilmiş, doğalgazı kesilmiş. Sonra olay araştırıldığında ortaya çıkan manzara çok komik. Hadi bilin ne olmuş?

Ödeme bürosu sahteymiş. Zaten olay açığa çıkmadan önce adamlar tası tarağı toplayıp, büroyu kepenkleri kapatıp çoktan firar etmişler bile.

Böyle bir şey ne duydum ne gördüm. Adamlar tabela asıyor ödeme bürosu diye, paraları cebe indiriyor ama yetkililer bunu fark etmiyorlar bile.

Aslında iyi iş. İyi de para var. Zaten iş bulamadım, bende mi bir ödeme bürosu açsam diye düşünmeden edemedim. Nasıl olsa yetkililerimiz uyuyor.

Devlet malı deniz...

Bu demek oluyor ki isteyen isteği tabelayı gönül rahatlığıyla hesapsızca asabilir, istediği yere devlet adına büro açabilir, para toplayabilir üstüne üslük seni borçlu çıkarabilir.

Sonra bir yetkili çıkıyor, ( evrak ismi söyledi ama aklımda değil şu an ) o evrak olmazsa ödeme yapmayın ‘ diyor.

Oldu, sizler sizi temsil eden kurumları denetlemeyin, bizim sırtımıza bindirdiğiniz yükler yetmiyor gibi para ödediğimiz kurumlarda evrak denetimi yaptırın bize.

Neredeyse ‘ neden yanlış kuruma ödediniz ‘ diye üste ceza kesecekler.

Bir mağdur anlatıyor, elektrik, su, telefon kesilmese olayı hala anlayamayacaktım diyor. Endişelerini dile getiriyor. Bizim başımıza geldi ama başkasının başına gelmesin diyor. Suçlular yakalansın cezalandırılsın diyor. Ben yurtdışında yaşadım, böyle bir olay orada asla olmazdı diyor.

Ben de kaybolmayan sakız istiyorum...

http://www.esmakahraman.com/kaybolmayan-sakiz-istiyorum/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..