Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '07

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Kayınvalidem botoks yaptırdı hem de gizli...

Kayınvalidem botoks yaptırdı hem de gizli...
 

Bu gün gözümün önünde botoks yapıldı. Evet yanlış okumadınız.
Kayınvalidem uzun suredir ogluna, bana botoks icin dr. bulun diyordu.
Esim botoks icin randevu almıs. Biz kızımla biraz geciktik, ignelerin ilki yapılmıstı.
Dr. dudak ustlerine kas arasına ve göz alt ucuna ilac verdi. Ben de, bu arada bir surü soru sordum. Megerse, degisiklik hemen belli olmazmıs, etkisi 3 gune ortaya cıkacakmıs. Kaslarını catamayacak, gozlerini kısamayacak, agzını buzemeyecekmis.

İşin komiği de, butun bunlardan kayınpederimin haberi yok. Adil bey bunları nasıl farketmeyecek diye gülüyoruz. Bu arada kayınvalidem demez mi ''aaaaa ben agzımı gozumu neden buzemeyecegim simdi. Ama pisman olsa ne, olacak igneler çoktan yapıldı.

Doktor, bana bakıp sizde hic kırısık yok, sizin kasınızı kaldıralım, buyrun iki dk.dedi. Bir de yanak kenarlarıma dolgu maddesi yapmalıymısım. Dolgu maddesi, 8 yıllık ve 600 ytl, yarım ölçü botoks (k.valideme yapılan)250 ytl. Tabi ki botoksun 6 ayda bir yapılması gerekiyor.

Ben karsıyakada oturuyorum. Bu dr.da karsıyakada ama doktorun yasını tahmin edemedim, ben diyeyim 35-45 (evet yas aralıgı bu kadar acık) çunku tahmin etmenin imkanı yok. Ve yuzunde botoks, dolgu vs.varmıs. Bu arada dr.erkek.

Valla ben bu işleri daha pahalı, daha zor falan sanırdım ama insanın parası olunca niye yaptırmasın? sonuc nasıl olacak bilmem ama doktorun butun mimikleri ve yuzu cok dogaldı.

Burada doktorun ismini vermem yanlıs olur. Uye oldugum gruplarda merak ediyorlardı. Onlara yazacagım. İsteyen İhtiyacı ve parası olan yaptırsın. Kadın olmak boyle bir sey.

sevgilerimle Ayse

 
Toplam blog
: 141
: 1767
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Önce anneyim, sonra eş, abla ve annemin kızıyım. Elbette yazmayı ve okumayı seven biriyim. Emekliliğ..