Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kedi köpek mevzuları :)

Kedi köpek mevzuları :)
 



Nerde kedi görse besleyen teyzeleri anlamıyorum hiç :)

Sabah işe giderken bazen yürüyorum sahilde bir kaç durak.

Sabahın köründe teyzeler dışarda.

Ellerinde eldivenleri, poşetten mama dağıtıyorlar etraftaki sarmanlara.

Hayvancıklara bakıyorum, birkaç taneyi yiyorlar, kalanı koklayıp bırakıyorlar.

O yol, etrafa saçılmış mama çöpleriyle dolu.

Evden yemek getirip gazete kağıtlarıyla bırakanlar da var.

Pisicikler, bazen de köpekler, deşip eşeleyip dağıtıyorlar.


Sabah, ama her sabah o teyzeler bıkmadan usanmadan dışardalar.

Karşı apartmanda da var bir tane kedisever teyzem.

O da öyle, sabahın köründe ne kadar pisi varsa topluyor etrafına.


Kedicikler de biliyor kimin peşine takılacağını, bellemişler ellerindeki mama poşetleriyle gezen teyze timlerini.

Hepsinin teyzesi ayrı :)

Ya da bana öyle geliyor ne bileyim :)


Kedi köpek cinsi mahlukat bildiğim kadarıyla aç kalmaz, açıkta kalmaz.

Kendine gayet güzel bakar.

En uyuzu bile pırıl pırıl gezer sokakta.

Yiyeceği bir lokmayı da Rabbim çıkarır karşısına.


Çok ağır kış şartları dışında etrafta böyle kedi beslemek tuhaf geliyor bana.

Evimde bakmadığım için belki de.

Kimbilir :)


Daha da garip olanı bence yani, elinde kuru mama paketiyle gezenler hep de hanım teyze.

Amca yok.

Varsa da ben görmedim daha.


Hatun kısmısı gençken kediden ziyade, süslü köpeklere meraklı.

Küçük köpekleri kucaklarında gezenler hep genç ablalar.

Kediyle dolaşana denk gelmedim henüz.

Sokaktaki kedilere de yanaşmıyorlar daha.

Mama poşetiyle sokakta pisi besleyecek yaşları henüz gelmemiş sanki :)


Erkek kısmısının böyle hayvan düşkünlüğü çocuklukta daha ziyade.

Mahallenin veletleri sarmaş dolaş olur sokaktaki kuçularla.

Dokuz on tanesi takılır birinin peşine gezerler sokak sokak.

Biraz daha büyüdüklerinde genelde çatılarda güvercin bakmaya heveslenirler.

Analarının homurtularına da kulak asmaz, kuş peşinde koşar dururlar.

Orta okul sıralarında ''güvercin uzmanı'' olur çıkarlar.

Anacıkları bıkar kuş pisliği temizlemekten çatılardan.


Bir yaştan sonra hala meraklısı varsa evinde köpek besler.

Alman kurdundan, Sibirya kurduna dek çoğuna bakmışlardır.


Ademoğlunda bu heves evlenip başı bağlandı mı genelde son bulur.

Besleyecekse de bir tanesiyle kanka olur sadece.


Erkek adamın köpeği de kendi gibi :)

Minicik süs köpeğiyle gezeni daha ben bilmiyorum :)


Dışarda gözlemlerim bunlar :)

Kedi besleyenler teyzeler.

Köpek besleyenler abiler :)

Teyzeler sokaktaki kedilerin peşinde dolanıyor.

Abiler evlerindeki köpeğin :)


Kediler temiz hayvan.

Köpekler çok fena.

Sabah o yolun pisliğinden geçilmiyor.

Yol dediğim de Valikonağının önündeki yol, Üçkuyular'a kadar hani :)

Köpeğin ihtiyacını sokakta gideren pisliğini bırakıyor nedense.


Bizim insanımızda şehir kültürü yok maalesef :)

En okumuşu bile öyle :)

Ben görmedim daha elinde poşetle kürekle köpek gezdireni.

Mutlaka vardır, başka zamanlarda geçiyorlar sanırım o yoldan :)


Teyze timlerinden bahsederken nerelere geldi konu :)

Sabah sabah yollarda parçalanmış gazetelerin üzerinde yemek artıkları, mamalar görünce üzülüyorum aslında.

Hayvancıklar yemiyor işte.

Kış kıyamet yok, kedicikler yaralı değil, sakat değil, nasılsa yiyecek bir lokma bulur.

Teyzem niye paralar kendini anlamam :)

Hiç hem de :)


 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..