Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ağustos '12

 
Kategori
Evcil Hayvanlar
 

Kedimiz vardı.. Şimdi bir sürü kedim oldu.

Kedimiz vardı.. Şimdi bir sürü kedim oldu.
 

Sevgili büyükanne kedimiz.


Çocuklar tatile çıkarken sıkıca tembihlediler…

“Baba:

Kedimizi Çeşme’ye götürürken sakın arabanın klimasını açmadan götürme, çünkü sen klimayı kullanmazsın, kedimiz arabada sıcaktan bunalır.”  Talimata bakar mısınız? Yaklaşık 45 dakikalık yola gideceğiz ( tabi kurallara uyarak, cezayı göze alırsan yarım saatte de gidersin İzmir’den Çeşme’ye) beyefendi sanki sadrazamın sol tarafından, prens soyundan mübarek.

Kedimiz Uğur beyefendiyi ister istemez klimalı ortamda Çeşme Ilıca’ya eve kadar götürdük.

Bu arada kedimiz İzmir’de evden dışarı hiç çıkmamış bir kedidir, dışarıyı hiç bilmez, balkondan seyretmesi dışında.

Ilıca’da taşıma kutusundan çıkarır çıkarmaz üst kat merdiven aralığındaki ardiye boşluğuna bir daldı çıkar çıkarabilirsen, kutular arasında kayboldu. Oğlum gel diyorum gelmez, korktu herhalde…

İlk gün öylece idare ettik.

Ertesi gün yalvar yakar, biraz açlığından koyduğumuz mamasını ve suyunu içmeye başladı.

Bu arada evin etrafında birçok kedi var. Ben yaz kış buraya gelip gittikçe onlara mama verdiğim için beni tanırlar,  hele içlerinde bir tanesi var ki!..

Ben ona büyükanne diyorum, dışarıdaki bütün kedilerin büyüğü, sokaktaki bütün kedileri o idare ediyor aramız pekiyidir bizim kapının önünden ayrılmaz benden ürkmez okşadığım zaman tepki vermez iyi anlaşırız.

Bir ara büyükanneyi kucakladığım gibi ( lütfen yanlış anlamayın) Evin içinden dışarı hiç çıkmayan hatta kapı açıldığında evin dip kısımlarında kaçacak delik arayan bizim Uğur beyefendi kedimizin yanına doğru götürdüm.

Aman Allah!..Her ikisinde de bir hırlaşma bir gürleşme, bizim Uğur beyefendi kaçacak delik arıyor, büyükannenin iki katı kadar cüsseli üstelik erkek. Bilirim bizim kedi pek sünepedir herşeyden korkar.

Birkaç gün sonra bizim kedi yavaş yavaş kapıya kadar gidip tekrar içeri kaçıyor, zaman zaman dışarıdaki kedileri seyrediyor. Bu arada büyükanne ve sülalesi evin kapısından ayrılmıyorlar, onları da yedirip içiriyoruz ya!..  Bir kedimiz vardı şimdi bir sürü kedimiz oldu bakalım bir süre sonra bizim bacanaklar eve geldiğinde ne olacak. Çünkü kedilerle arası hiç iyi değildir.

  

 
Toplam blog
: 1160
: 227
Kayıt tarihi
: 11.02.09
 
 

Teknik ressamlıkla geçen çalışma hayatımdan sonra emekliliğini yaşayan bir kız ve bir erkek çocuk..