Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '08

 
Kategori
Kedi Psikolojisi
 

Kediye nankör diyenler esas nankördürler

Benim mavişim kız idi ve birinci doğumundan olan iki yavrusunu arabalar ezince, kendisi de ben de çok ama çok üzüldük. Günlerce ağladım .Maviş de aylarca ağladı ve yavrularını evin ve bahçenin her bucağında kanlı göz yaşı dökerek aradı ağladı.

Haline çok çok üzüldüm ama elimden bir şey gelmedi. Bu olayı bir kez daha yaşamamak için mavişi kısırlaştırmaya karar verdim üzülerek. Ve bir gün maviş i veterinere götürüp bu işlemi yaptırdım. Fakat eve gelince narkozdan ayıldı ve belindeki sargı bezlerini çekti çıkardı ve de yarasını yaladı. Ve ben onu tekrar veterinere diktirmek zorunda kaldım. Hayvana çok eziyet ettiğimin farkına vardım ama iş işten geçmiş olan olmuştu bir kere.

Ameliyattan önce küçük bir operasyon demişlerdi bana böyle haftalar boyu bağlı kalacağını asla bilmiyordum.

Ben Mavişe evin en güzel yerinde yatacak yer yaptım. Ona elimden geldiğince iyi baktım.

Sonra Maviş iyileşti ve normal hayatına başladı. Bahçede evde sokakta, evin önündeki parkta kuşların peşine koşuşturmaya başladı ve hemen hemen de her sabah bahçede kuş tüyleri görüyordum. Yakalıyordu serçeleri. Ve bir sabah Maviş in en yüksek sesiyle miyavlamasına kalktım yataktan aceleyle. Kesin bir şey oldu ayağı bir yere sıkıştı ki böyle yüksek sesle bağırıyor diye düşünerek evin ön kapısını açtım. Maviş beni görünce daha da hızlı bağırmaya aşladı ve kapının eşiğindeki bir şeyin yanına koşuyor bana bakıyor ve en yüksek sesi ile miyavlıyordu. Bir baktım ki kızarmış ve daha sıcak bir tane tavuk kalçası. Şaşırdım ve şaşkınlığımdan ne yapacağımı bilemedim ilk önce. Hİç el değmemiş ve asla diş izi olmıyan, hiç bir yeri bozulmamıştı tavuk kalçasının. Onu elime alıp ye diye Mavişe verdim çimenlerin üstüne koydum. Mavişse onu oradan alıp kapının eşiğine koyarak, bir bana bir ete bakarak nasıl yalvarıyordu. Şaşkınlıktan aklımı oynatacaktım.

Benim için et çalmıştı, hem de sıcak ve yeni kızarmış. Ben ona ye diye verdikce o benim önüme getirerek yüzüme bakarak yalvarıyordu.

Ya işte "kedi nankördür " diyenlere ne demeli.

hayvana baktım yarasını pansuman ettim diye benim için et çaldı getirdi.
Böyle bir karşılığı şu zamanda kim yapar acaba.

 
Toplam blog
: 26
: 557
Kayıt tarihi
: 23.02.08
 
 

Yüksek okul mezunu olup emekliyim. İyi bir gözlemciyim. Çok okumakta ve yorum yapmaktayım. Antoloji...