Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Kefareti ödettin

Kefareti ödettin
 

Kefareti Ödettin


Gece gece demlendim saatin on birinde
Uyurken gidemezmiş sözünün de erinde
Sakilikten dem vurma içmeden sarhoş oldum
Yalpalarken bedenim bilmeden bir hoş oldum.

Asumanda inlerken üzgün baktı melekler
Ahımın dönüşümü eleniyor elekler
Şerhen neler demişim insanız işte beşer
Kefareti ödettin fazlası beni aşar.

Ne koyduysan elime yüksünmedim ilmeden
Yelinde savrulup da sabırlıydım bilmeden
Açmaya çalıştıkça attığın düğümleri
Nasıl da akıtmıştım o ıslak süğümleri.

Kim engel olur sandın kül döktüğün yolumdan
Vuslatım ayaz aldı zül ektiğin solumdan
Mutluluk lahza olsa istenir mi gelişin
Bir kez gönül küsmüşse yeksan olsun bilişin. 

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..