Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '15

 
Kategori
Mizah
 

Kendim için bir şey istiyorsam namerdim!

Kendim için bir şey istiyorsam namerdim!
 

PENGUEN dergisinden alıntıdır.


- 2007 yılında emekli olan memur emeklilerinin maaşı iki katına çıkarılmalı,

- Bu emeklilerden nüfus kaydı Balıkesir'in Erdek ilçesi olanlara, ilave olarak iki maaş ikramiye verilmeli,

- Erdek'te doğanlardan, doğum tarihi 1963 yılının Mayıs ayının ilk haftası olanlara, özel işleri için son model bir araç tahsis edilmeli,

- Bu kişilerden üç evladı olanlara bir ev, bir oğlu ve ikiz kızları olanlara ilave Çeşme'de bir yazlık verilmeli,

- Bir oğlu ve ikiz kızları olanlardan gözleri yeşil olanlara, ömür boyu ücretsiz sağlık hizmeti sunulmalı,

- Gözleri yeşil olup da adı 'M' ile başlayanların, kredi kartları limitsiz ve geri ödemesiz olmalı,

- Adı 'M' ile başlayanlardan soyadı 'A' olanların oğluna, oynaması için gemicikler verilmeli,

- Bunlara ilave olarak adı 'T', soyadı 'K' ile bitenlere özel uçak tahsis edilmeli,

Bunlar benim çok samimi duygularım, bunları sadece halkım için istiyorum.

Kendim için bir şey istiyorsam namerdim!

 

İZMİR, 08 Mayıs 2015.

 
Toplam blog
: 159
: 1303
Kayıt tarihi
: 19.06.12
 
 

1963 yılında Balıkesir'in şirin ilçesi Erdek'te doğdum. Yüksek lisans eğitimimi Dokuz Eylül Ünive..