Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '14

 
Kategori
Anılar
 

Kendimden gidişlerim...

Kendimden gidişlerim...
 

Papatyaları çarşının kenarında kendi tuttuğu balıkları satan yaşlı balıkçıya uzattı . . .


Az önce kapalı olan cep telefonum çaldı.
Arayan ise gizli numaradan kendimdi.
Şaşırdım kendi kendime.

Akşam işin var mı ? (dedi) kendim,
İşim var (dedim) kendime.
Ne işin var? (dedi) kendim.
Sen anlamazsın insanlardan kaçıyorum (dedim) kendime.
Neden insanlardan kaçıyorsun? (dedi) kendim.
Bukelemun gibi olmuşlar renklerini ortama göre değiştiyorlar sıkıldım (dedim) kendime.

Bu kez de kendim şaşırdı kendime.
Bana bak kendine gel saçmalama, konuşalım (dedi) kendim.
Nereye geleyim (dedim) kendime,
Nereye olacak sen orayı biliyorsun kendine gel (dedi) kendim.
Tamam olur seni mi kırayım (dedim) kendime.
Yeteri kadar promil ve Zeki Müren ve de
Müzeyyen Senar’ı da alıp bu akşam gideceğim kendime.
O malum yerde ya kendime gelmek için,
Ya da kendimden gitmek için.

 
Toplam blog
: 37
: 234
Kayıt tarihi
: 05.09.12
 
 

Munis, halis öyle işte .. Bazen ben bile şaşırıyorum kendime... Ya bu ben değilim diye... Ben bende..