Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '13

 
Kategori
Blog
 

Kendimi savunma hakkımı kullanıyorum

Kendimi savunma hakkımı kullanıyorum
 

Dün akşam bir yorum aldım. 13 Nisan 2013 tarihinde MB de yayınlanan 'Kadınlar yaşlandıkça daha az ağlıyor, Erkekler ise tersi.' başlıklı yazım hakkında idi yorum.

Yorumda 'Yazınız Phermatic Sağlık Dergisi İlkbahar 2013 Sayı 16 Sayfa 92-94 alıntıdır. Alıntı bir yazıyı kaynak göstermeden kendi yazınızmış gibi sunmanızı esefle kınıyorum. Suçtur. Editöre not.'diye yazıyordu.

Yazımı blogda aradım. Kaldırılmıştı. Yorumu yapan kişinin dün gece ismi gözüküyordu. Bu sabah yorumcu ismi bölümünde 'Üyelik İptali 'yazıyordu.

Ben adı geçen dergiyi hiç görmedim. Böyle bir dergi bile olduğundan haberdar değilim. Ben bu haberi günlük gazetelerden birinde okudum ve ilgimi çektiği için yazıma konu yaptım. Kaldı ki ben İktisatçıyım. Bilim adamı değilim. Böyle bir araştırmayı yapıp da makale olarak yayınlayacak konumda değilim. Ben sedece ilgimi çeken bir haberi duyurmak amacı ile yazdım. Sanıyorum ki adı geçen dergideki yazarın da kendi araştırması değildir ve o da bir yerlerden almıştır.

Sabah bu konuyu araştırmak istedim. Çünkü geceden aklıma takılmıştı . Kendimi savunma gereğini duydum. Zira çok kötü suçlanıyordum yorumda. Bugüne kadar trafik suçu bile işlememiş. yaşamı kanunlar çerçevesinde geçmiş bir kişi için esefle kınanmak ve yaptığının suç olduğunu söylemek biraz acımasız oluyor bence.

Sabah internet üzerinden yaptığım araştırmaya göre aşağıda yazacağım sonuçlara ulaştım. Bütün bu bilgileri sizlerle paylaşmak istiyorum.

Memurlar.net 10 Aralık 2008 Neden Ağlarız.Başlık

Her Çocuk.org 14 kasım 2011

1 Dünya 1 haber 29 Mart 2011 Neden Ağlarız. Başlık yazarı Buse Ayradinoğlu

Dilber Dudağı.net   2. Aralık 2012

Bilimania

Sağlıklı Yaşam Haberleri  6 Ağustos 2013 Neden Ağlarız Başlık

Ordu Yorum Gazetesi     31 Ağustos 2013

Küçük Kızın Güncesi     19 Mayıs 2013

Ben Ağlarım Hepinizin Yerine

Ve daha bir çok haber, blog yazısı

Yukardaki listeden de görüldüğü gibi bu haberi ne ben blogumda ilk olarak paylaşmışım ne de adı geçen dergi. 2008 yılından bu yana internette gezen bu haberi yazdığım için bu kadar suçlanmam, yazımın iptal edilmesi ağrıma gitti doğrusu.

Lütfen etrafımızdaki kişileri suçlamadan, saldırmadan olayları iyice inceleyelim. Kimbilir belki biz de suçlu olabiliriz.

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..