Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '21

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

KENDİMİZE BAKABİLECEK YÜZÜMÜZ

KENDİMİZE BAKABİLECEK YÜZÜMÜZ VAR MI

Evet

Sevgili Türk Toplumu

Evet

 

Kendimize bakabilecek yüzümüz olmalı

Diyorum da

Acaba

Kendimize bakabilecek yüzümüz var mı

 

Düşünün

Sonra yanıtlayın bu sorumu

 

Ben

Düşündüm hem de uzun uzun

Yanıtım

Benim kendime bakabilecek yüzüm yok

Oldu

 

Yalan çok fazla bir kere

Yalan söylemekten çekinenimizi

Görmedim desem yalan olmaz

Bu durumumuz

Çok utanç verici tutum kardeşlerim

Bu yönümüzle

Vicdanla baş başa kaldığımızda

Vicdanın karşısında

Utançtan yerin dibine girmek istiyor insan

Vicdan

Neden söyledin

Neden yaptın

Sorularını sordukça

Sıkıntıdan çıldıracak hale geliyor insan

Utanmaktan başka yapacak bir şeyi kalmıyor

 

Bu böyle canlarım

Bilebile olsun

Bilmeden olsun

Yalan söylediğimizde

Başımızı yastığa koyduğumuzda

Vicdan denilen sorgulayıcı

Başlar sorgulamaya

Neden

Neden

Neden

Sorularını sıralar durur arka arkaya

Seninse

Söyleyecek sözün olmaz asla

Yapacağın tek şey utanmak olur

Utanırsın

Utanırsın

Utanırsın

Yerin dibine giresin gelir

Ama

Yetmez tabii bu

Kahır olur gidersin

 

Bu durumda canlarım

Yapacağımız tek şey

Allah’a sığınmak olmalı

Onun doğruluk başat öğüdünü

Çıkarsız şekilde kullanarak

Doğruya geleceksin

Geleceğiz

 

İnsanın

Ebedi dünyada yeri Allah yanı olmalı

Değilse

Berbat olur sonsuz yaşam

 

İşe tövbeyle başlayacağız

Hem de sesli olarak

Söylediğimiz yalanı

İlgili kimseyle paylaşacağız

Onun affını alacağız

Bundan sonra da

Sadece doğrucu olacağız

 

Ben buna yaklaşıyorum canlarım

Başladım şimdilerde

Allah dostluğuna girdi yolun sonu

 

Allah’a dönük olarak söylüyorum

Allah’ım

Doğru sözlü oluyorum

Karşılıksız iyiliğe öykünüyorum

Barış yaratmaya gayret ediyorum

Barışın bozulmasını elimden geldiğince

Engelliyorum

 

Bunu

Fırsatını buldukça sesli şekilde tekrarlıyorum

Öyle çok ümit varım ki

Allah dostluğunu kazanacağım

İnşallah

İnşallah

İnşallah

Allah’ım beni dostluğuna kabul eder

Yanında yerim olur

 

Allah Dostluğundan daha güzel dostluk yok

Bunu hepimiz bilelim canlarım

Bu gelip geçici dünyanın geçici varlıklarına

Bel bağlamayalım

 

Gelin

Sevgili canım kardeşlerim

Gelin

Her şeyden önce

Kendimize bakacak yüzümüz olsun

Gerisi kolay

Kolay

Kolay

Kolay

Gelin canlarım gelin

Gelin

Gelin

 

Yüzünüz ak

Bakışınız berrak olsun canlarım

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..