Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '20

 
Kategori
Deneme
 

Kendini Beğenmek Beğenmemek

Ben de kendini beğenmeyen, eleştiren biriyim.

İnsanlar beni eleştiriyor ya, belki haklılardır diyorum.

Ve baktım ki dürüstçe de olsa kendini eleştirmek iyi bir şey değil, siz kendiniz için ne düşünüyorsanız diğerleri de hakkınızda aynı şeyleri düşünmeye başlıyorlar.

Durup dururken oluyorsunuz kötü.

Bir de kendini beğenmişler var…

İkisini karşılaştırdım; kendini beğenen beğenmeyenden daha iyi. Ne diyor ki şuyum buyum şöyleyim böyleyim. Varsa al yoksa sal.

Ama kendini beğenmeyen öyle mi, ben şöyleyim ben böyleyim diye psikolojimizi bozuyor. Artı kendisiyle ilgili söyledikleri de doğru değil, psikolojik etkilerle. Samimi özeleştiri değerli ya böyle kabul görecek.

İkiyüzlülük; asıl samimi kendini beğenmiş, öyle görüyor öyle değilse bile belki öyle olmak istiyor.

Kendin için bile olumsuz konuşma!

Ama maalesef psikolojim %33 oranında bozuk. Biraz bozuk olmasını özellikle ben istedim, böylece insan kalıyorsunuz. Psikolojileri düzgün olanlara bakın, bizi kale almayacak kadar kendilerine güvenliler. Eksiği olmayanın insanlığı eksiktir.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..