Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '13

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Kendinize izin verin

Kendinize izin verin
 

 

Kendi kendinizin önünden çekilmek ve yaşamak istediğiniz hayatı, olmak istediğiniz sizi yaşamak ister misiniz ?

O halde aşağıdaki olumlamaları yavaş yavaş ve hissederek okumaya başlayın lütfen.

<>>>

Hayatın karanlığına rağmen içimin aydınlığı ile kabulündeyim olan her şeyin.

Evrenin, hayatın, olmuş / olan / olacak her şeyin.

Dünyada olan hiçbir şeye sahip olmadığımın / olamayacağımın.

Sadece olanın içerisinde olduğumun ve bunları oyunun parçası olarak gördüğümün.

Olayların içindeki çaresizlik noktaları yok artık benim için.

Korkularım hızla sevgiye dönüştü, kabuldeyim.

Kaybettiklerimin, kazandıklarımın da farkındayım ve kabulündeyim.

Evrendeki her şey olması gerektiği gibi.

Direnmiyorum, büyük bir huzur ve huşu içinde olan her şeyi kabul ediyorum.

Yaşadığım her bir olayın, daha önce biriktirdiğim enerjilerim olduğunu kabul ediyorum.

Olan her şey için sorumluluğu üzerime alıyorum.

Tüm gerçekleşenin benim en yüksek hayrıma olduğunu biliyor ve akışa dâhil olmamdan ötürü kendimi takdir ediyorum.

Sinirlendiğim, öfkelendiğim, korktuğum, endişelendiğim kendimi ve karşımdakini üzdüğüm her anımı temize çekiyorum.

Başkasında gördüğüm, eleştirdiğim ve hatta yargıladığım her bir davranışın aslında benim kendi davranışlarım olduğunu biliyor ve bunları kabul ettikçe artık karşıma çıkmadıklarını fark ediyorum.

Kendi kararlarımın kabulündeyim.

Olan her şeyden sadece ben sorumluyum.

Egolarıma hizmet etmeyi ve beslemeyi bıraktım, huzurdayım.

Yaşadığım olaylardaki tüm deneyimlerin, kendi içimde bulmam gereken ve bulduktan sonra dönüştürmem gerekenleri işaret ettiğini biliyorum.

Kaderimi an’da yarattığımı, kendi senaryomu yazdığımı / oynadığımı kabul ediyorum ve her an senaryoyu değiştirebileceğimi biliyorum.

İçimde nasıl yürüyorsam, dışımda da öyle yürüdüğümün farkındayım.

Geçmişimi tamamen affediyorum.

Geçmişimi affetmezsem, geleceğimi sevgiyle yaratamayacağımı biliyorum.

Olmasını istediğim şeye sadece niyet ediyorum ve OLmasına izin veriyorum.

Olan her şeyi sevgiyle kabul ediyorum ve dönüşüyorum, dönüşüyorum.....

 

A.Nilgün Aktaş

NLP uzmanı, Eğitmeni, Profesyonel Yaşam ve Kuantum Koçu

www.nilgunaktas.com  

http://www.facebook.com/ANilgunAktas

nilgunaktas@hotmail.com

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..