Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '07

 
Kategori
Mizah
 

Keramet olsa orda çıkmazdı!

Keramet olsa orda çıkmazdı!
 

Ne o kafan sürülmüş tarla gibi?

—Yok, bir şey!

—Ne, yaptın lan kafana?

—Yok, bir şey dedim ya...

—E bu kafa ne böyle?

—Bak anlatacağım ama başkasından duyarsam konuşmam Allah canımı alsın...

-Tamam söz..

-Saç ektirdim..

—Nerene lan?

—Saç tohumu mu var?

-Yok bizim berber stalyo, ustura ile kafama küçük çentikler attı..Üzerine de sarımsak sürdük...İki ay boyunca kafama sürekli sarımsak sürersek lüle lüle saçlarım olurmuş....

— Yaz ortasında bu bereyi ondan takıyorsun sen

— Evet

— Yenge görünce ne dedi?

- Ne desin güldü...Çok güldü..Berbere para verip vermediğimi sordu...Verdim deyince de. “Keşke vermeseydin ben senin her yerine saç ekerdim” dedi

- Çocuklar..

- Büyük olan bir şey söylemedi de.Ufaklık bu halimden korkmuş.. “Annesine sormuş babama ne oldu” diye..O da Kafama saksı düştüğü yalanını uydurmuş...Beni görünce ağlamaya başlıyor...

- Bu yaşta evdekilere madara oldun yani...Ne gerek var ya..Seni beğenen beğenmiş, taşını atmışsın kuşunu vurmuşsun, eleğini asmasan bile koltuğunun altına sıkıştırmışsın...

- Yenilemek istedim kendimi..

- Oğlum sen benim çocukluk arkadaşımsın..Liseden sonra döküldü senin saçların..Evlenirken de böyleydin... Babanda böyle, Dedende böyleydi..Kalıtsal bu kalıtsal.Hem kılda keramet olsa ardında çıkmazdı!

— İşin aslını anlatacağım sana!

-Sadete gel bakalım..

—Şimdi bizim ofiste bir Histeriye Hanım var... Güzel kadın, Hoş kadın Allah için... Geçen akşam ulan ne olursa olsun dedim. Aldım bunu yemeğe çıkardım. İki üç dubleden sonra yelkenleri suya indirdi.

- Eeeeee

- “Eee”si kadın beni böyle beğenmiyor...

- Nasıl yani?

- Uzun saçlarım olsa daha güzel olurmuş...

- Sende gittin çentikleme ve sulama yöntemiyle saç ektirdin...

- Evet...

- Sarımsak çıkmasın senin şimdi kafanda?

www:http://www.ronesansperuk.com/

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..