Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '07

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Öğrenim yetersiz

Öğrenim yetersiz
 

Siz ne iş yapıyorsunuz?

—Müdürüm.

—Siz

-Üzerinize afiyet bende Müdürüm..

—Peki, şurada oturan arkadaş

-O da Müdür..

—Çok genç ama!

—Olsun. Genç bir müdür o

—Anladım...

—Burada saçınızı sallasanız müdüre çarpacak demek...

—Bizim iş yeri böyle...

—Çalışan kaç kişi var?

—Çalışan yok, sadece Müdür arkadaşlar var...

—İşleri ne peki?

—Müdürlük işte...

—Zormuş

-E zor tabii ya sabahtan akşama kadar vakit geçirmek için uğraş. Sıkılıyor insan.. Bazen inanır mısınız ? Keşke işçi olsaydım diyorum... Hayat böyle çok bunaltıcı... Yönetmek gerçekten çok zor!

—Yönetecek hiç kimse yok ki

—Davulun sesi uzaktan hoş geliyor işte. Ah bir kalksam koltuktanda, çok değil şöyle bir aylığına benim işimi yapsanız ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız.

—Tamam, ben kabul ederim.

—Keşke imkânı olsaydı...

— Buralara gelene kadar ne kadar çalıştınız kim bilir?

-Yoo Askerliği bitirir bitirmez, burada Müdür olarak işe başladım.. Benim kayınpederin çevresi geniştir.. O zaman ..... Politikayla da ilgileniyordu... Daha askerdeyken “işin hazır damat” diye telefon etti....

—Zorlukları var mı işinizin

— Zorlukları da imkânsızlıkları da var.

— Ne gibi?

— Araçlar çok eski

— Üzüldüm!

—Bizde üzülüyoruz, koskoca Müdürün altında 2006 model araba? Olacak iş mi?........ Ağzıyla değil başka yeriyle gülüyor millet bize.

—Diğer arkadaşları biraz tanıtır mısınız?

-Bak şurada oturan Müdür arkadaşın babası, şirket ihalelerini alır.. Öbürünün ki tedarikçi.. Anlayacağın hepsi kendini yetiştirmiş kariyer sahibi insanlar.

—İki üç dil biliyorsunuzdur siz şimdi...

-Ne gerek var ya dile mile.. Sanki bize her gelen ana dili İngilizce konuşuyor... İhtiyaç halinde öğreniriz ne olacak.. Atla deve değil ya konuşan nasıl konuşuyor...

—Haklısınız. Sohbete daldık ben niçin geldiğimi söylemeyi unuttum..

—Buyurun sizi dinliyorum;

— İş için gelmiştim bende, sizinle görüşmem gerektiğini söylediler...

—Cv’niz yanınızda mı?

— Buyurun.

- Hımmm Demek Boğaziçi mezunusunuz.. Yüksekte yapmışsınız.. İngilizce Almanca ve Fransızca biliyorsunuz..... Enteresan... Bize Referans olarak verebileceğiniz Bakan bir tanıdığınız yada akrabanız var mı?

- Maalesef yok....

— Peki, bir dönem Milletvekilliği yapmış eş dost?

— Oda yok...

—Bir partinin il Başkanı da olur...

-Üzgünüm..

-Valla bende çok üzgünüm. Sizin Öğreniminiz yetersiz......!!!

FOTO:http://www.kaynak.buvak.org.tr/

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..