Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '11

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Kerem Altan hakkına bir kaç şey..

Kerem Altan hakkına bir kaç şey..
 

"Aşk" denildiğinde, sanki benden fazla aşk'a saygı duyan bir başka insan daha yok bu dünya'da diye abartırım kendimi. Aşk sınır tanımaz derim. Yüce duygudur derim..Aşk'da iki kere iki dört etmez derim..Mantık yok derim..Derim..Derim..Derim.. 

Amaa..Felsesefi hep açık tutarım..Önce "vicdan" derim.. 

Bilimsel araştırma sonuçlarına göre kadınlar'ın erkekler'den bazı durumlarda daha zayıf kalabildiklerini baz alarak merhum Defne Joy ve Kerem Altan hakkında bir kaç şey yazmak istiyorum.. 

Bazı yazarlar-çizerler, malüm olayla ilgili "Defne evli olduğu halde eşini ve 1.5 yaşındaki oğlunu nasıl aldatır?" şeklinde yorumlar yapıyorlar.. 

Defne'nin kesin ölüm raporu henüz çıkmadı. Ama o gece eğlence mekanında çok fazla alkol alındığı da yazılanlar arasında.. 

Kerem Altan Bey'e soruyorum..24 saat önce tanıdığın evli bir kadını evine hangi gerekçe ile götürürsün? Sakın bana hiç kimse "Efendim kadın da istemiştir" şeklinde abuk sabuk söylemlerde bulunmasın!..Bu kadın (Çekimlerde de görüldüğü gibi) ayakta duramaz halde ve o anda nerede olduğunu ve nereye gittiğinin bile farkında değil..Ve sen behey! Kerem bey böylesine tükenmiş, bitmiş bir kadını 1.5 yaşındaki çocuğu ve eşinin yanına götürmen gerekirken kendi evine götürüyorsun..Götürüyorsun diyorum çünkü dedim ya kadın karar verecek durumda değil.. 

Bir gazetede yazı işleri müdürü müsün nesin? Kadın ve Erkek konulu yazılarında da belki erkeklerin üstünlüğünden de bahsetmişsindir bilemeyeceğim ama benim bildiğim bilimsel açıklamalarda da yer alan kadınların zayıf durumları dır.. 

İşte tam da burada vicdan'ın devreye girmesi gerekirken siz erkek üstünlüğünüzü ortaya koydunuz..Üstelik polis tutanaklarında Defne ile duygusal yakınlaşmaların yaşandığını da ifade ettiniz.. 

Belli ki bu ifadeniz hukuk bağlamında sizi sorumluluğunuzdan kapı aralayacak beyanlarınızdır..Evli bir kadın ile bekar bir erkeğin duygusal yaklaşımlarını Hukukçular daha iyi analiz ederler ama benim analizim sizin vicdan felsefesinden teğet geçtiğiniz dir.. 

Delikanlılık rajonunda evli kadınlara yanlışlık yapılmaz Kerem Bey! 

Delikanlı olarak kendinizi İlker Yasin'in durumuna koyarak kendinizi bir analiz eder misiniz lütfen? 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..