Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '11

 
Kategori
Güncel
 

Bir Defne Joy Foster geçti

Bir Defne Joy Foster geçti
 

Kıpır kıpır, hayat dolu, hazır cevap, seyirciye ışık sacan, yeteneği doruklarda bir Defne Joy Foster geçti.. 

Ani ölümüyle Türkiye gerçekten sarsıldı.. 

Henüz 32 yaşındaydı..Tıpatıp annesine benzeyen 1, 5 yaşında bir de Can Kılıç adında oğlu vardı..Hani "herkesin çocuğu kendisine güzeldir" deriz ya..Bu çocuk herkese ama herkese güzel bir çocuk gerçekten.. Çocuk değil, adam gibi bakıyor etrafına.. 

Defne Joy'un ölüm nedeni henüz resmi açıklama yapılmadığı için ölüm nedeni hakkında yazmanın yanlış olduğunu düşünüyorum.. 

Ben biraz Defne'nin o kıpır kıpır, etrafına neşe saçan, hayat dolu gibi görünen fotografının objektifine bakmak istiyorum, denklanşör'ün arka kısmına. 

Defne gerçekten de gördüğümüz-izlediğimiz gibi neşeli, cıvıl cıvıl, eğlenceli biri miydi ? yoksa babası Amerikalı, annesi Türk bir ailenin ve de anne-babası'nın ayrı yaşamalarından dolayı yaşamış olduğu tamvaların ters yansımaları mıydı ? Kim bilir ne zor çocukluk dönemi yaşamıştır Defne Joy Foster ? Bizlere yansıyan neşe dolu fırtınaları gerçek fırtınalar mıydı acaba ? 

Pek sanmıyorum..Hep gülerek gördüğümüz Defne'nin iç dünyasındaki acılarla dolu birikimlerinin sanki dışa vurumuydu gibi geliyor bana.. 

Çocuk denecek yaşta kameralarla tanışan Defne'nin başarılarını aile ortamında paylaşılıp destek alabilmiş olsaydı yukarıda ifade ettiğim gibi dışa vurumlar yaşanmazdı diye düşünüyorum.. 

Defne sanatçıydı..Sanatçılar övgü, ilgi, sevgi ister, bekler.. 

Toprağı bol olsun.. 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..