Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '18

 
Kategori
Siyaset
 

Kılıçdaroğlu Yanlış Politika mı İzliyor?

Kılıçdaroğlu Yanlış Politika mı İzliyor?
 

Kılıçdaroğlu'yla ilgili olumsuz şeyler kaleme aldığımda bazı arkadaşlarım eleştiriyor beni neden olumsuz şeyler yazıyorsun diye..

Objektif olmaya çalışıyorum. Taraflı ve yanlı olmak bana göre değildir.

Kemal Kılıçdaroğlu'nun doğru ve dürüstlüğüne hayranımdır. Bunun altını çizeyim bir defa.

Politika donanımı konusunda liderlik hariç on üzerinden on numaradır Kemal Bey. Önemli olan liderlik konusu olduğuna göre sınıfta kaldı demektir.

Neden sınıfta kalıyor söyleyeyim.

Ankara'da 15 Ocak'ta "OHAL'de Yeter Forumu" düzenleyerek OHAL'e karşı sivil toplum örgütleri ve sendikaların da katılacağı açıklamalarda, OHAL'ın kaldırılması ve Türkiye'nin yeniden demokrasiye dönerek normalleşmesi çağrısı yapacak Kemal Kılıçdaroğlu.

İyi..

Güzel..

Hatta çok güzel..

Peki ben bu durumu eleştirmeyeyim mi şimdi?

Eleştirmeyeyim de ne yapayım söyler misiniz lütfen?

Çok geç Kemal Bey çok geç!

Birbuçuk ayı bile geçmeyecek olan OHAL, üç ay sonra iki yıl olacak neredeyse. Zaten üç ay sonra kaldırılacağının sinyalini verdi bugün Abdullah Gül 'OHAL son defa meclise sevk edildiğini düşünüyorum' diye.

Ana muhalefet lideri olarak Kemal Bey'in de çok iyi bilmelidir ki üç ay sonra zaten kaldırılması gerekiyor zira seçim atmosferine girmek üzeredir ülke ve ayrıca AB, OHALîn kaldırılmasını istiyor ilişkilerin düzelmesi bağlamında..

Biliyor bilmesine de, seçmenine farklı şekilde yansıtmaya çalışıyor. "Bakınız 15 Ocakta OHAL'de Yeter Forumu düzenleyeceğim ve OHAL'in kaldırılmasını ben sağlamış olacağım" diye..

OHAL'in ilk altı ayında böyle bir çalışmanın içine girmiş olsaydı Kemal Bey'in başarısına alkış tutabilirdim.

OHAL zaten kaldırılmak üzeredir, sen tut 'OHAL'de Yeter Forumu' nu düzenle.

Politika böyle mi geliştirilir?

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..