Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Kim bilir?

Kim bilir?
 

Martılar çığlık çığlığa!


Hiçbir zaman gülümsemekten vazgeçme, üzgün olduğunda bile. Gülümsemene kimin, ne zaman aşık olacağını bilemezsin.

Gülümse,  

İçinde kopan fırtınalara rağmen. Acılar kapını her çaldığında, umutsuzluğa her kapıldığında. 

Gülümse,  

Aşk acısını yaşadığın ve “bitti” dediğin her anda. Küllenmiş acıların ardından, uykusuz gözlerinden akan yaşlarına rağmen 

Gülümse,  

Verdiğin sözlerinden caydığın, kendine söz geçiremediğin her anda. 

Çevir yüzünü gökyüzüne. Güneşin saklandığı bulutlara haykır içindekileri. Bulutlar acında ya ağlar, ya da neşe vermek için çekiliverir güneşin önünden. 

Deniz kıyısına git. Martılar çığlık çığlığa. Onlarla bir şarkı tuttur. Denizin dalgaları ritm tutsun içindeki fırtınalara. Bir vapur düdüğü eşlik etsin şarkına. Bırak firar etsin yaşların gözlerinden. Her bir firarın ardından, elleri kelepçeli gelirler geri, hapsedilirler gözlerinin en kuytu köşelerine. Kelepçenin anahtarı senin elinde … 

Dönmesini dile. Köşe kapmaca oynadığın aşkını, kalbinin bir köşesinde ebeleyiverirsin belki kim bilir? 

Hayat her zaman istediklerini vermiyor insana. Sormuyor sana, yaşamak istediğin hayat bu mu diye! 

Yaşamak istediğin değil de yaşadığın hayata gülümse. Biliyorum gülümsemek yakışıyor sana. 

Ben de senin gülümsemene aşık olmamış mıydım ? 

Hani o gözlerimizin buluştuğu, cesurca çarpıştığı ama hayatın bize bu aşkı yaşamasına izin vermediğini düşündüğümüz zamanlar değil miydi? 

Sen yaralıydın hani. Hani o aşık olduğum gülümsemen birden gidivermişti yüzünden. Hani bir tedirginlik almıştı beni. Hani benim yaralarım eskilerden kalmaydı. Kabuklarını yolup yolup kanatıyordum yaralarımı. Yaralarımdan akan kanı emiyor, garip bir huzur buluyordum kendimce. Kabuklarımı yolmamayı sen öğretmiştin ya hani bana. Hani senin yaralarını gülümsemenle iyileştirmiştik işte. Hani ellerimizle birbirimizin yaralarını iyi gelmiştik… 

Şimdi yaralısın yine. Yine gitti yüzünden aşık olduğum gülümsemen. Ellerim yarana iyi gelir mi bilmem. Ama belki gözlerim iyi gelir gözlerine. Belki tekrar gülümsetebilirim seni. 

Kim bilir belki yine biri hiç ummadığın bir anda, hiç ummadığın bir yerde aşık olur sana. Kim bilir belki o yine ben olurum. 

 
Toplam blog
: 91
: 1012
Kayıt tarihi
: 24.02.09
 
 

Yazmak bir tutku benim için. Yıllardır yazmayı seven biri olarak, bilgisayarın icadı ve gelişen t..