Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '10

 
Kategori
Güncel
 

Kim demiş çalışan eşe KEY ödemesi yok diye?

Kim demiş çalışan eşe KEY ödemesi yok diye?
 

KEY’den gelen parayı, ikinci postaya kaldım diye, geçen yıl faiziyle aldım.

Devletimiz, özür niyetine, düşünebiliyor musunuz, faiz bile verdi.

Ben de aldığım parayı, kuruşuna dokunmadan, eşime verdim.

*****

KEY’den payına düşeni/ hak ettiğini bugüne kadar alamadığını söyleyenler çok.

Bir de, hiç hesapta yokken alan da çok olmalı!

Niye mi?

Çalışan eşlerden sadece biri, KEY’den yararlanıyor.

Biz, öyle biliyorduk.

Meğer ki, öyle değilmiş; az da olsa, çalışan öbür eş de, KEY’den pay alıyormuş.

Eşimin bir arkadaşının uyarısı üzerine internetten kontrol ettik.

A, o da ne, eşimin de KEY’i varmış!

Yahu, ne cahil adammışız; elimizin altında internet var, akıl edip bakamıyoruz!

E, ne de olsa, memuruz; emekli öğretmeniz.

Başkalarına akıl/ bilgi vere vere, kendimizi unutmuşuz!

Kafa, “memur kafası” işte!

“Tüccar kafası” olsa....

Memur olmasına karşın, “tüccar kafası” taşıyan yok mu?

Olmaz olur mu?

Olduğu, bizim olmadığımızdan belli!

Olsaydı, eşimin hak ettiği o parayı bugüne kadar bankada unutur muyduk?

*****

Bizim gibi, emekli memur/ öğretmen olan, ama hala “memur kafası” taşıyan varsa, http://www.keyodemeleri.com/ adresini bir ziyaret etsinler...

Hesaplarda bir "hazine" yatıyor olabilir!

 
Toplam blog
: 2458
: 2418
Kayıt tarihi
: 10.11.08
 
 

24 Kasım 1944'te İspir'de doğdum. Ankara Kurtuluş Lisesi'ni, Dil ve Tarih - Coğrafya Fakültesi Tü..