Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Kim gütsün?

Kim gütsün?
 

www.haberturk.com Utanın artık. Bu insanlar Atatürk'ün Cumhuriyeti emanet ettikleri..


'Kim Gitsin' diye bir yarışma programı vardı hani hepimiz hatırlarız. Bir bayan sürekli insanları sinir eder ve salak yerine koyardı. Sonra halka haline gelmiş bu insanlar hep birlikte bu bayanın hedef gösterdiği insan için "o" gitsin derlerdi.

İşte şu an ülkemizin içerisinde bulunduğu bu durum aynen bu şekilde. Kim gitsin diyor birileri sürekli, hedef gösteriyor. Diğerleride hedef gösterilen kişilerin iplerini çekiyor ve parmakları ile onları işaret ediyor. Neler oluyor neler dönüyor. Neden birileri birilerinden rahatsız olduğu zaman kendisi söylemiyor da başkalarının aracılığı ile bunları yaptırıyor?

Yeni bir yarışma programı buldum. Adı da 'Kim Gütsün'. Eminim bu yarışma diğerinden de daha fazla izleyici bulacak hatta 'Var mısın Yok musun' yarışmasını bile geçecek.

Birileri bizi güdüyor eline bir kaval almış. Sürüden ayrılanı kurt kapar diye sürekli tehdit savuruyor bir yandan da. Sesimiz çıkmıyor öyle tutmuşuz bir yol gidiyoruz. Taki çoban aramızdan bir kaçını kurbanlık verene kadar. bundan sonra ne oluyor, başka çoban bulmaya karar veriyoruz hep beraber toplanıp. Kavalın sesi uzaktan hoş geliyor...

Yer Diyarbakır. Memleketimizden bir köşe. Sanki bu topraklarda değilmiş gibi, orada yaşayanlar bizden değilmiş gibi manzaralar televizyonlarda, gazetelerde. Bir adam çıkmış sürekli hedef gösteriyor eliyle. Orası, burası, onlar, bunlar diye. Asıl hedef alınması gereken, asıl en zayıf halka sensin denilecek olan bir adam sürekli amacına ulaşabilmek için gemiyi rotasından çıkarıyor, hedef şaşırtıyor, deniz fenerleride ona yardımcı oluyor.

Yer Taksim. Hedef gösteren hedef gösterilen oluyor bu defa. Vatan hainleri ellerinde pankartlarda AKP'ye karşı yürüyüş yapmaya cesaret ediyor. Bu ne terbiyesizlik, bu ne vatan hainliği. Siz kimsiniz ki bu vatan için canını dişine katarak uğraşanları protesto ediyorsunuz. İşte ohhh olsun size. Böyle kırarlar ağzınızı, burnunuzu. Hem sizin neyinize memleketi kurtarmak, insanlara bir şeyleri anlatmak. Kimsiniz siz alt tarafı bir grup öğrenci. Türkiyede'ki en zayıf halkasınız siz. Siz gidiniz....

Vatan haini olmak ne demek, vatan nasıl sevilir, kimler vatanı seviyor, kimi düşman görmeliyiz? Lütfen bilgili olan birileri beni bu konularda aydınlatsın. Yoksa gerçekten delireceğim. PKK propagandası yapan, dükkanları yakan yıkan, çocukları bu olaylara alet eden şahıslar diledikleri gibi at oynatıyor diğer tarafta bir grup genç AKP ile ilgili pankart açtı diye neredeyse linç ediliyor. Kazanla götürene alkış tutuluyor, kazanla gidenden hesap soruluyor. Artık dayanamıyorum. Susayım diyorum, görmeyeyim diyorum, duymayayım diyorum ama olmuyor.

Hedef belli vatandaşlar. Eğer hep birlikte en zayıf halkayı işaret etmezsek bu defa daralan çemberde hepimiz sıkışarak ölürüz. Şimdi soruyorum size en zayıf halka kim? Kim GİTSİN!

 
Toplam blog
: 61
: 1378
Kayıt tarihi
: 13.07.07
 
 

Sadece yazmayı seviyorum hepsi bu. ..