Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
Okunma Sayısı
160
 

Kimse ölüm karşısında güçlü değildir

Kimse ölüm karşısında güçlü değildir
 

Ölüme itiraz ediyor ve şu anda insanların ölüm şekillerinden çok rahatsız oluyorum; hiç normal değil.

Bu işin Tanrı yanı olduğu için kimse sorgulamıyor. Tanrı yanı varsa Tanrı’nın katında, mezara girinceye kadar sorumluluk bizim.

Bütün sorunların kaynağı “vade” söylemi… İşin içine vade sokulunca hiçbir şeyi konuşamıyoruz.

Aydın ulemalardan bazıları “Ölünce vade olur” diyor. Demek ki ölmese vadesi yetti demeyeceğiz. Madem öyle, ölmesin!

Adeta insanların ölmesine yardım ediyoruz.

Kişinin ölüm karşısında güçlü olması için ölümü hissetmemesi lazım. Yani vücut bitecek.

Gözleri açık can veriyorsun ya, böyle şey olur mu? Bahçede oynarken, televizyon seyrederken…

Yaşarken ölünür mü ya!

Hayatın ortasındaki ölümlerin hepsi yanlış!

Kerim Korkut düzenlerinde hepsine müdahale edilecek.

Kişi 5 yaşında ölemez kardeşim!

Biz öldürüyoruz!

Kişi öldüğünün farkındaysa ölümü normal değil.

Kalp krizi, vade… Ne vadesi ya, nedeni var…

Normal ölümün nedeni yoktur, nedeni ölümdür.

Siz yaşınızı tamamlayın, vücudunuz bittiğinde ölümü hissetmezsiniz bile…

Nefes alamıyorsunuz, gözleriniz dışarı çıkmış…

Normal ölümde nefesiniz bile yoktur ki acı duyarak ölesiniz…

Gözleriniz kapanır, gidersiniz. Ölüm budur.

Bağıra bağıra ölünür mü!

Tülay EKER, NAHİDE ÇELEBİ bu blog'u önerdi.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

O kadar korktuğumuz halde ölmek için ne çok şey yapıyoruz di mi? Ölüm bu kadar tatlı mı, yoksa bu kadar mı körü körüne yaşamaktayız? Belki de yaşadığını fark etmek için ölümcül yaşıyordur insan…

Muharrem Soyek 
 19.04.2017 11:19
Cevap :
"O kadar korktuğumuz halde ölmek için ne çok şey yapıyoruz di mi? " Ve yine harika bir yorum...  23.04.2017 14:24
 

"Kimse ölüm karşısında güçlü değildir." de kendimizi de koyvermeyelim.

Şahin ÖZŞAHİN 
 18.04.2017 18:16
Cevap :
Evet, teşekkür ediyorum şairim.  18.04.2017 21:38
 

Ölümü Allah gecinden versin, bir de çeke çeke ölmek var o beter işte.Selam ve sevgiler sağlıklı mutlu günler.NAHİDE ÇELEBİ

NAHİDE ÇELEBİ 
 18.04.2017 8:45
Cevap :
Ölümü Allah gecinden versin diyeceğine hiç vermesin desen, ölmesek olmaz mı?  18.04.2017 21:27
 

Ölümün karşısında güçlü olanlar ondan korkmayanlardır, yazdıklarınız işin edebiyatı sadece!

Nizamettin BİBER 
 18.04.2017 8:41
Cevap :
Peki, korkmayan var mı? Hem niye korkmasın ki? Saygılar yazarım...  20.04.2017 15:33
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 6181
Toplam yorum
: 15185
Toplam mesaj
: 283
Ort. okunma sayısı
: 636
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster