Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '14

 
Kategori
Deneme
 

Kimseye güvenme!

Kimseye güvenme!
 

Güven tek kullanımlık mıdır ?


Aslında bu benim blogda ilk yazım, ne yazacağımı düşünürken neleri paylaşsam diye düşünürken birden bugün bir minübüsün arkasında gördüğüm yazı geldi aklıma, bende ondan yola çıkayım dedim ve yazdım . Sizlerin merakını artırmadan yazıyı paylaşayım 'Bu hayatta kimseye güvenme , beyaz gülün bile gölgesi siyah.' Minübüs şoforü abimin aklına kim bilir nerden geldi, nasıl geldi bu söz galiba hiç bilemeyiz ama o yazıyı okurken benim aklıma çok anı geldi, yaşanmışlıklar geldi belki şimdi sizinde anılarınız canlanmıştır .

Yada canlanmamıştır . Birine güvenmek annenize , babanıza , kardeşinize, eşinize , sevgilinize , kuzeninize , teyze ,amca,,dayı,  hala bla bla bla , evet güven belki şu an çoğu insanın inanmadığı, lügatından çıkardığı kelime ve bence herkesin haklı bir nedeni var. 20 yüzyılda insanları birbirinden uzaklaştıran, onları engelleyen, önyargıyı artıran günümüzün duygu hastalığı ve bence bulaşmaya devam ediyor ve bunu bulaştıran insalar var yada virüsler mi deseydim. Hadi hepiniz birşeyler söyleyin bu insanlara . Kötü laflar söyleyin , küfredin ya da iyimser yaklaşın affedin hepsi size ve yalnız kaldığınızda konuştuğunuz kafa sesinize kalmış . Aman dikkat edin küfretmeden önce kendinize güveniyormusunuz onu bir sorgulayın :).

Kendinize güvenin , mutlu olun ve size güven duygusunu veren Allah'a en çok güvenin !

 

 
Toplam blog
: 4
: 294
Kayıt tarihi
: 15.06.14
 
 

En zor anlarda bile kitap okumayı seviyorum, yazmaya yeni başladım :) ..