Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '11

 
Kategori
Blog
 

Kinetik tahlil!

Yazımın reddedilme gerekçesi doğruydu!

Altı bin kişiyi ilgilendiren ya da hayati öneme sahip bir yazı değildi yazdığım!

Yolda gelirken çok düşündüm!

"Ahmet; öyle yazılar yaz ki ümmet-i Milliyet Blog'u ilgilendirsin!"

Yolculuğum iyi geçti sayılır! Yanında oturduğum amca, bana tütüncülüğü en püf noktalarına varıncaya kadar anlattı! Allahtan Tosya'da amcayı ikilem içine sokacak mevzu çıktı! Kalan yolu bu konuyla değerlendirdik!

"Tosya'nın pirinci mi daha iy,i yoksa Osmancık'ın mı Abi?"

Amcam Tosyacı çıktı!

Ben Osmancıkcık yaptım!

"Yok Abi! Osmancık'ın pirinci bence daha iyi!"

İnene kadar uzlaşamadık!

Yalnız, bugün burada bir marketin önünden geçerken cama yapıştırılmış,kanaatimi sorgulamama vesile olacak bir kağıt gördüm!

"Bafra pirinci bulunur!"

"Bu da nesi " Dedim içimden!

Bundan bir buçuk ay önce İpsala'ya gittiğimde sınır boylarının çeltik tarlaları ile dolu olduğunu görmüştüm! Biliyorsunuz pirinç çeltik madeninin soyulmasından oluşmaktadır!

"İlticacıları nasıl yakalıyorsunuz?" Soruma askerin verdiği cevap ilginçti!

"Abi bu çeltik tarlaları sayesinde! Çamurda yürüyorlar, izleri belli oluyor! Kaçırdıklarımız da çeltik tarlası diye Meriç'e atlıyorlar boğuluyorlar!"

Küresel ısınma benim gezi programımı da etkiledi! Az önce akşam gezisi yapayım dedim ama yağmur başlayınca geri döndüm!

Sahrayı gezmeğe kalksam yağmur yağar!

Böyle bir şansım var!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..