Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '11

 
Kategori
Kentleşme
 

Yeni şehrimiz İstrabzon!

Yeni şehrimiz İstrabzon!
 

Yeni şehrimizin isim babası ben olayım istedim!

“İstrabzon!”

Nasıl?

Karadeniz kıyısında olunca başka isim gitmez diye düşündüm de!

Hem İstanbul’u hem de Trabzon’u çağrıştıran bir ismin olması bana mantıklı geliyor! Yoksa başka bir amacım yok!

Hem tıpkı Anadolum gibi efsaneler de üretiriz zamanla!

“Dolu ana!”

“Ana dolu!”

Diyorduk ya!

Yarın şöyle deriz!

“Izdırap son baba!”

İstanbul’u güneye yaydık sıkıntılar katlandı! Kuzeye yayılırsak sıkıntılarımız biter!

Bizanstan Osmanlıya kadar gelen güneye konuşlanma bağnazlığını da yıkmış olacağız böylelikle!

Yaşasın “İstrabzon!”

Diyeceğim bu kadar! Yola çıkıyorum!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..