Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '12

 
Kategori
Deneme
 

Kıpır kıpır

Kıpır kıpır
 

Hani gondola binersiniz de yüksekten aşağı inersiniz, ya da salıncaktan aşağı doğru inerken içiniz heyecan ile dolar ya. Aşık olduğunuz anda bile kıpır kıpır olursunuz ya işte böyle oluyor yüreğim bu günler de..
Ansızın gelen tebessüm yayılıyor yüzüme, yüzüme yansıyan tebessümler yüreğime doluyor bir başka mutlu oluyorum.
Kıpır kıpır oluyor istanbul'um şehrime gün doğarken binbir mutluluk ve huzur doluyorum soğuk kış akşamında...
Soğuk geceler de üşüsem bile yüreğime doluyor sevgi kelebekleri, onun varlığı ile bambaşka oluyor yüreğim...
Kıpır kıpır oluyor her günüm sabah yeniden doğmuş güneş, geceden almış nöbetini bende her günümü selamlıyorum şiir ile iki kısa söz ile başlıyorum güne...
Gün vurmuşken benim şehrime hele de karın masumluğunda pırıl pırıl parlıyorsa güneşim kıpır kıpırım, yarın yine gün aydınlanacak, hepinize güzel şiirli günler dilerim.

 
Toplam blog
: 195
: 932
Kayıt tarihi
: 09.01.12
 
 

Ben kimim ne yaparım? Aklıma düşeni yazar, gördüğüm kareyi ölümsüzleştirmek isterim. Kulağıma tak..