Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ekim '18

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Kırık Kanatlar

Kırık Kanatlar
 

Bütün gece doğrudürüst uyuyamadım.

Dün öğlene doğru aşık olduğum kadından boşanırken içimden sessizce ağlıyordum. Suçumuz bu toplumda ailelerimizin bilgisi dahilinde aşk yaşayabilmek için mutluluğun kapısı diye hayal ettiğimiz evliliğin kapısını çalmaktı. İkimiz de hazır değildik. İkimiz de bu hayatı yalnız yaşamak zorunda bırakılmış biçarelerdik. İkimiz de ailelerimize yaranmak için çocukluğumuzdan bu yana her yolu denemiştik. Ve sonrasında bu evlilik belki de onlarla olan sorunumuzu çözebilir diye düşük ki nafile. Zehirlerini üzerimize akıttıar, masum olan aşk duygumuzu, evlilikle ilgili olan çapraşık düşünce ve hayallerle, kısacası, bizi kirlettiler, birbirimize karşı konumlandırdılar ve kışkırttılar. Ve biz de tam da onların istediği gibi oyuna gelerek birbirimizin üstüne sınırsızca saldırdık. Ve bitirdik ilişkimizi, evliliğimizi.

Düşündüm dün; hayatımı iki kelime ile özetlesem acaba ne derdim?

Broken Wings- Kırık Kanatlar

Sonra derinledim; bir martı kırık kanatlarıyla uçabilir mi? Mesela Livingstone uçabilmiymiş miydi?

Kabul ediyorum ve belki de eleştiriyorsunuz da beni, öncelikle İngilizce düşünüyorum. Yıllar evvel benim ana dilim İngilizce derken insanlar benimle dalga geçmişti oysa ki!

Uçabilir miyim?

Geçen gün Sultan’ın yorumuna cevap yazarken evliliğin prangalarına takılıp onları kırmak isterken kalbimi kırdığımdan bahsetmiştim. Kalbim kırık değil, dün durdu!

Beynimle yaşamaya yıllardır o kadar alışkınım ki kalbim olduğunu aşık olunca anlabildim ancak. Onun da sadece 4 ay atası varmış ve durdu.

Gece en son martılar uyurken, sabah ilk önce martılar uyanıyor. Acep ben bir martı mıyım?

Gece duygular ve düşüncelerle boğuşurken, yeni bir cümle daha kurdum:

Livin’ a faith by growing new wings: Yeni kanatlar geliştirerek bir kader yaşamak

Tan sökmeden evvel bir umut ışığı mıdır? 46 yıldır aşkı bekleyen bir adem olarak aşkı bu kadar kolay kaybedişimin umut ışığı olur mu yeni kanatlar?

Ayrıca yeni kanatlar ne demek?

Astrologlar bir hafta sonra müthiş bir aşk yaşayacağımı fısıldıyor. 30 dolara bu aşka ulaşabilir mişim? Bir aşkın maliyeti 30 dolar mıdır? Vereyim dedim ve verdim. Verdikten sonra ses seda yok. Aşkımı mı planlanlıyorlar diye düşünmeden edemedim...

Sessiz sessizlik

Acıda sessizlik

Ağladığım zaman böğürdüğüm için ağlayamıyorum bile!

Oysa o mahkeme salonunda sessizce ağlamasını bildi. Benim gibi basbariton bir ses, evinde ağlamayı seçti. Onun yüzüne bakamadım bile. Yüzüne baksaydım, o an öleceğimi biliyordum. Oysa ben yaşamak istiyorum.

Bütün gece fotoğraflarımıza baktım. Bir hüzün işareti aradım yüzlerimizde; bulamadım. O kadar emin ve keskin bakışlar ki! Öyle kocaman gülümsemeler ki! Nasıl da söndük, sindik ikimiz de!

Şimdi ben kime akıtacağım yıllarca biriktirdiğim patlama halindeki duygularımı?

Newyorker’dan çok destek gördüm. Oysa yıllarca onunla Nevyorklu ağabey deyip maytap geçmiştim. Halbuki o bu ilişki için hep ciddi davrandı ve sonuna kadar gitmem gerektiğini söyledi ve öyle de yapatım sonuna geldim.   

İki gündür Lara Fabian’dan Growing Wings’i dinliyorum.

Dün gece bir ara kalbim o kadar hızlı attı ki kalp krizi geçiriyorum sandım. Belki de geçirip ölmüşümdür!

Gerçekten ölmüşümdür!

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..