Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '10

 
Kategori
Anılar
 

Kırk'a çeyrek kala

Kırk'a çeyrek kala
 

kırk’a çeyrek kala…

en güzel doğum günü hediyemi hazırlıyorum…

geçmişten bu güne… yaşımın olgunlaştığı daha bir zirvede olduğum en güzel hediyeyi sunuyorum kendime …

yaşadığım tecrübesizliklerimi gökyüzüne bırakıyorum her birini bir balona sığdırıyorum…

binlerce balonu bir anda bırakıyorum uçup gidiyor her biri rengarenk … gökyüzüne de yarış başlıyor kim daha önce patlayacak özgür kalacak diye… ardı ardına havai fişek misali özgür bırakıyorum geçmişteki tüm yaşlarımı…geride kalıp izliyorum tüm hayatımı kimine gülüyorum kimine el sallıyorum sonsuza gönderiyorum hepsini her yaşanmışlığı özgür bırakıyorum!… geldiniz hayatıma dönem dönem sevindirdiniz üzdünüz ama iyi ki! geldiniz ve sessizce gittiniz.

5. yaş günüm kırmızı yelekli kırmızı papuçlarımın sevinci geliyor eniştemin armağanıyla!…
11.yaş günümde en güzel heidi kitaplarım dans etmelerim!…
17.sinde kız lisesinin polyannası neşesiyle geçen güzel yıllar!…
21. inde ilk aşkımdan aldığım doğum günü yüzüğüm içine saklanmış minik bir yazıyla ‘’sana aşıgım”!…
30.unda kaybetmeye alışmalarım!…
34 ünde hiç ummadığım dostumun biblosuyla… bir melek ki! her sabah başucumda duran!…
38 inde sade sessiz bir akşam karanlığında işimden evime yürürken o soğuk kış akşamında bir kucak dolusu çiçeğimle!…

en güzel doğum günümü hazırlıyorum… bu yıl 40'a çeyrek kala geçmişime dönüp bakarak…

tecrübesizliklerim, yapamadıklarım, korkularım bu yıl en güzel doğum günümü hazırlıyorum kendime… geçmişten ders, geleceğe umutla bakarak…40'a çeyrek kala işimin zirvesinde güzelliğimin son demlerimde…

40'a çeyrek kala!…

 
Toplam blog
: 63
: 1955
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Emine Zaimoğlu 21/12/1971 doğumlu. Nişantaşı Rüştü Uzel Kız Meslek Lisesi resim bölümünü okudu. R..