Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '10

 
Kategori
Güncel
 

Kırkından sonra coşanı tebeşir haklar

Kırkından sonra coşanı tebeşir haklar
 

Gençlik tepetaklak mı geliyor; hayır canım idman spor alıştırma yapıyor Resim internetten alıntı


Modası geçmiş; sevimsiz basmakalıp söz dizisini modernize etmenin zamanı geldi.

Ettim gitti.

Nidemek ya teneşir meneşir?

Azmak mazmak.

Evlere şenlik.

Eskiden “Otuz yaşında koskoca kadınlar vardı”

Hele o yaşta kızlar tohuma kaçarlardı.

Şimdilerde anca eğitim sona eriyor evlilik hazırlıkları başlıyor.

Otuz beş yaşına kadar aile planlaması bir çocukla; hadi bilemedin aşılama devreye girerse iki çocukla finale eriyor.

İnsanoğlu yaşlanmaya: Sarı kart göstere göstere bir hal oldu lâkin gözdağı vermeyi başardı.

Torunu torbası olanlar dâhil; kırkından sonra şakır şakır coşuyor.

Helal olsun coşanlara…Henüz coşmak yasaklanmadı.

“Teyze ne o öyle blucinler kalçalara yapışmış…Saçlar lepiska uçuşmuş; ruj muj ojeler yaşından başından utanmıyorsan torunlarından utan onu da yapamazsan falaka gelir hakkından”

Var mı bu tür sıkıntılar; devriye gezen ahlakçılar…

O halde bu şiddet ve tebeşirle karalamak niye?

İhmal edilen çok önemli bir hususu; milletvekili olsaydım şipşak gündeme getirirdim. Gençleşen halkımız reşit olmayı biraz daha ertelemeli… Bizleri artık 18 kesmiyor…28 devreye sokulmalı.

Bu sene üniversite sınavlarını kazanan(ikinci hamleden sonra) köyümüzdeki iki kız kardeş sevinçten havalarda uçuyorlar.

9 Eylül İzmir; Hacettepe; Akdeniz Üniversitesi, Muğla ve daha birçok yerlere bol bol puanları yetiyor sıra dikkatli bir şekilde tercih yapmaya geldi. Geç saatlere kadar birlikte kafa patlatıyoruz.

Çay molasında “Alev Teyze şu referandum için heyecanlıyım benim ilk kez oy kullandığım gün olacak ama biz henüz hangi partiyi seçeceğimizi; kime evet kime hayır diyeceğimizi bilmiyoruz,

Akrabalarımızın her biri farklı renklere âşık…

Sen kime oyunu vereceksin hadi söyle”

Bu genç fidanlara ben ne anlatabilirdim?

Parti seçimleri değil mi deseydim; Anayasamızla ilgili bir durum…

Kim ne yapmak istediğinin farkında mı değil mi konusuna gelmiştim.

Çocuklar ortalıktan toz oldu.

Toz olmadan seslendiler

“ Alev Teyze sen bak işte bize de bildir… Bizde herkes başka bir telden çalıyor. Başbakanımız neden hüzünlü onu da bilmiyoruz.

Annemle babam aynı anda; çok ender aynı fikir birliği içinde oldular.

“Araştırın çocuklar kendiniz karar verin”

“Alev Teyze ne araştırması aşk olsun derslerden dershaneden yeni kurtulduk. Hem galiba 12 Eylülde yolda olacağız; Bayram tatili unuttun mu? Suratını buruşturma; dayım erken seçim falan diyordu işte o zamanda oyumuzu kullanırız sandık kaçmıyor ya…

Eee şimdi neden gülüyorsun Alev Teyze?”

Sizleri seviyorum çocuklar iyi ki varsınız; iyi ki bu kadar arısınız.

Reşit gençlerim benim…

Beni hesaba katmazsak; biz oldukça genç bir ülkeyiz.

24.Temmuz 2010 Cumartesi

İnternetli Köyden Alev Meisel

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..